Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2677
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Охріменко, Н. П. | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-20T07:07:58Z | - |
dc.date.available | 2022-12-20T07:07:58Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2677 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема використання засад художнього краєзнав- ства у сучасній практиці закладів дошкільної освіти. Вказано на те, що кожен із регіонів України має свою історико-культурну неповторність, що має бути закладеним у зміст освітньої та виховної роботи з дітьми та молоддю. Здійснено аналіз, розкрито сутність та взаємозв’язок понять «краєзнавство», «народо- знавство» та «художнє краєзнавство». Шляхом встановлення ієрархії даних понять визначено, що художнє краєзнавство є невід’ємною складовою загального краєзнавства як науки, має комплексний характер, власний об’єкт та предмет дослідження. Вказується на те, що художнє краєзнавство має великі пізнавальні та виховні можливості, орієнтуючи особистість у процесі її взаємодії із об’єктами художньої спадщини рідного краю на активізацію внутрішніх механізмів станов- лення духовних цінностей особистості. Доведено, що у закладі дошкільної освіти робота з дітьми має народознавче спрямування, надаючи більш узагальнені дані стосовно культури України й дещо зменшуючи при цьому обсяг інформації про своєрідність культури рідного для дітей краю. Проаналізовано сутність художнього краєзнавства як процесу вивчення, засвоєння, збереження, розвитку та поширення цінностей художньої культури рідного для людини краю. Авторами наголошується, що художньо- краєзнавча робота є певною системою, для реалізації якою педагогу слід чітко визначати його змістову та організаційну складові. Схарактеризовано екскурсію як метод і форму краєзнавчої роботи. Запро- поновано класифікацію екскурсій та визначено специфіку художньо-краєзнавчих екскурсій. Окреслено окремі питання стосовно становлення й розвитку екскурсії як форми організації навчальної та виховної роботи у закладі освіти. Розкрито внесок окремих вчених у розбудову методики проведення екскурсій з дошкіль- никами у дитячому садку. Визначено низку вимог щодо проведення художньо-краєзнавчих екскурсій з дітьми у закладі дошкільної освіти. Вказано, якою мірою мають ураховуватися вікові особливості дошкільників щодо залучення їх до екскурсійних заходів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ | uk_UA |
dc.subject | краєзнавство | uk_UA |
dc.subject | художнє краєзнавство | uk_UA |
dc.subject | екскурсія | uk_UA |
dc.title | ЕКСКУРСІЇ ЯК ЗАСІБ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСАД ХУДОЖНЬОГО КРАЄЗНАВСТВА У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2022 р., № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6.pdf | 232,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.