Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2759| Назва: | Формування мовленнєвої компетентностіу старших дошкільників засобами казки |
| Автори: | Скоромна, Тетяна Михайлівна |
| Ключові слова: | мовленнєва компетентність казка |
| Дата публікації: | 2022 |
| Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота виконана на теоретичному та практичному рівнях. На теоретичному рівні уточнено зміст та структуру провідних категорій, проаналізовано особливості формування мовленнєвої компетентності у старших дошкільників. Проаналізовано казку як засіб формування мовленнєвої компетентності у дітей старшого дошкільного віку. На емпіричному рівні вивчено рівнісформованості мовленнєвої компетентності у дітей старшого дошкільного віку. Виділено педагогічні умовита розроблено систему формування мовленнєвої компетентності у старших дошкільників засобами казки. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2759 |
| Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Скоромна Т._магістерська_2022.pdf | 1,6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.