Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2761| Назва: | ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ВЛАСНОЇ ГІДНОСТІ |
| Автори: | Терес, Юлія Володимирівна |
| Ключові слова: | культура гідності особистості власна гідність |
| Дата публікації: | 2022 |
| Короткий огляд (реферат): | Тема магістерської роботи «Формування у дітей старшого дошкільного віку власної гідності» досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлені у двох розділах роботи. На теоретичному рівні обґрунтована проблема дослідження формування у дітей старшого дошкільного віку власної гідності, зокрема вказано, що гідність є однією з категорій прав людини, яка втілює в собі цінності моралі. Проаналізовано поняття власної гідності в науковій літературі. Здійснено огляд та відповідну аналітичну роботу над джерельною базою, що відображає динаміку розвитку власної гідності в дошкільному дитинстві; проаналізовані підходи до розвитку власної гідності у дітей шостого-сьомого років життя у поточних програмах. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розроблена програма й методика констатувального й контрольного етапів педагогічного експерименту. У ході теретичного аналізу досліджуваної проблеми та констатувального експеременту розроблені педагогічні умови, що стали своєрідним орієнтиром в створенні методики формування власної гідності. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2761 |
| Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Терес_магістерська_2022.pdf | 2,51 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.