Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2793
Title: | СУЧАСНІ ПІДХОДИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ У ВИЩИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ |
Authors: | Панчук, А. П. Панчук, І. В. Шелюк, В. О. Кашуба, А. А. |
Keywords: | сучасні підходи вдосконалення фізичної підготовки освітній процес студенти вищих закладів освіти |
Issue Date: | 2022 |
Abstract: | У статті проаналізовано сучасні підходи вдосконалення фізичної підготовки студентів у вищих закладах освіти. Зазначено актуальність та аналіз дослі- джень. Подано мету, яка полягає в обґрунтуванні теоретичних підходів вдоскона- лення фізичної підготовки студентів у вищих закладах освіти. З’ясовано, що оздоровчо-спортивна робота впроваджується на певному етапі фізичного розвитку й фізичної підготовки студентів. Одним із шляхів підвищення ефективності фізичної виховання студентської молоді є розробка нормативів фізичної підготовленості за належними величинами, які забезпечують стабіль- ний рівень здоров’я. Зазначено, що методологія формування інформаційного простору в процесі фі- зичного виховання студентів займає чільне місце в розробках науковців, фахівців В українській освіті сьогодні проголошується принцип варіативності, який дає можливість втілювати й контролювати педагогічний процес за різними моде- лями. У цьому напрямі йде й прогрес освіти: розробка різних варіантів її змісту, наукова розробка і практичне обґрунтування нових ідей і технологій. Загострено потребу в зміні програмних підходів та визначенні напрямів розвитку фізичного виховання як процесу, спрямованого не тільки на фізичний розвиток, функціональне вдосконалення організму, набуття основних життєво необхідних рухових умінь і навичок, а й культурну освіту майбутньої інтелектуальної еліти, усвідомлення нею власного здоров’я не лише в державному масштабі, а й в індивідуальному, особистісному плані; ролі організації фізичного виховання та вчасному використанні його засобів у цьому процесі. Усе це створює необхідність включення фізичного виховання до переліку обов’язкових дисциплін вищих навчальних закладів, засвоєння яких проводиться за спеціально розробленою програмою в межах чітко організованого освітнього під керівництвом викладачів- професіоналів. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2793 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2022 р., № 3 |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
_НЗ_№3_2022 (2)-7-15.pdf | 220,76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.