Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3143
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедина-Дармохвал, В. С.-
dc.date.accessioned2023-12-28T14:58:18Z-
dc.date.available2023-12-28T14:58:18Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.udc378.6: 37.015.311: 316.613.4-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3143-
dc.description.abstractВ даній статті ми аналізуємо взаємозв’язок між рівнем розвитку емоційного інтелекту та стилем педагогічної діяльності студентів педагогічних спеціальностей у вищому навчальному закладі. Ми розглянули теоретичний аналіз проблеми емоційного інтелекту в контексті педагогічної діяльності, включаючи генезис цієї проблеми та змістовні характеристики компонентів емоційного інтелекту. Нами було вивчено такі ключові аспекти як розпізнавання власних та інших емоцій, управління власними почуттями, співчуття та міжособистісна взаємодія. Всі вони акцентують увагу на важливості розуміння та розвитку цих компонентів для досягнення успіху в житті та професійній діяльності. Окрім цього досліджено теоретичні аспекти емоційного інтелекту у педагогічній діяльності студентів. Висвітлено необхідність практичного застосування набутих знань та навичок емоційного інтелекту у реальних педагогічних ситуа- ціях, а також потребу комплексної освіти для майбутніх педагогів. У підготовці висококваліфікованих педагогів ці аспекти сприяють розвитку позитивних міжособистісних відносин. Розвиток емоційного інтелекту у студентів має своє важливе значення для успішної педагогічної діяльності. Особливо це стосується студентів, які в майбутньому планують використовувати демократичний стиль керівництва у своїй професійній діяльності. Ми прийшли до висновку, що існує тісний зв’язок між рівнем емоційного інтелекту та стилем педагогічної діяльності студентів педагогічних спеціальностей. Студенти з високим рівнем розвитку емоційного інтелекту схильні до демократичного стилю керівництва, що сприяє покращенню якості навчального процесу та взаємодії. Тому важливо стимулювати студентів до активного використання емоційного інтелекту в своїй педагогічній діяльності, зокрема, взаємодії з учнями та створення позитивного емоційного клімату в процесі взаємодії. Отож, дослідження емоційного інтелекту студентів педагогічних спеціаль- ностей розкриває важливий аспект їхньої підготовки та сприяє покращенню педагогічної практики та розвитку освіти загалом. Тому, емоційний інтелект необхідно застосовувати для оптимізації взаємодії між педагогами та студентами, в розвитку індивідуального стилю діяльності педагога.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectемоційне пізнанняuk_UA
dc.subjectпідготовка студентів педагогічних спеціальностейuk_UA
dc.subjectемоційна компетентністьuk_UA
dc.subjectемоційно-діяльнісний компонентuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічний компонентuk_UA
dc.subjectрегулювання емоційuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ В КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2023, № 3.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№3_2023-98-103.pdf215,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.