Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3271
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорошко, О. Л.-
dc.date.accessioned2024-02-12T12:17:29Z-
dc.date.available2024-02-12T12:17:29Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГорошко О.Л. Методика проведення іспиту на визначення рівня володіння державною мовою: критерії, завдання та процес оцінювання / збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції “Наука та освіта під впливом глобальних викликів” 2024 с.21-23 https://researcheurope.org/wp-content/uploads/2024/02/re-30.01.24.pdfuk_UA
dc.identifier.udc378.091.279.7:811.161.2]:004(043.7)-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3271-
dc.description.abstractМетодика проведення іспиту на визначення рівня володіння державною мовою передбачає застосування різних критеріїв оцінювання. Іспит на визначення рівня володіння державною мовою є важливим елементом підтримки мовної компетенції громадян, де володіння державною мовою є складовою громадської ідентичності. Здатність вірно висловлювати думку, розуміти текст та оперувати мовним апаратом є вирішальним в усіх сферах життя, починаючи від навчання і закінчуючи роботою та громадською діяльністю. Це визначає здатність особистості ефективно використовувати засоби спілкування та є індикатором рівня мовної компетентності та мовної культури.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectметодикаuk_UA
dc.subjectіспиту на визначення рівня володіння державною мовоюuk_UA
dc.subjectкритеріїuk_UA
dc.subjectзавданняuk_UA
dc.subjectпроцес оцінюванняuk_UA
dc.titleМетодика проведення іспиту на визначення рівня володіння державною мовою: критерії, завдання та процес оцінюванняuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.