Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3482
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуйбіда, Галина Сергіївна-
dc.date.accessioned2024-03-26T07:08:34Z-
dc.date.available2024-03-26T07:08:34Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3482-
dc.descriptionThe master's thesis "Pedagogical conditions for the formation of a positive attitude of children aged 5-6 to art in preschool educational institutions" was researched at the theoretical and empirical levels. At the theoretical level, the problem of positive attitude of children aged 5-6 to art is substantiated, in particular: the state of research on the issue of attitude to artistic and creative art of children aged 5-6 in scientific studies is analyzed; a review and relevant analytical work on the source base on the problem of factors of formation of a positive attitude of older preschoolers in preschool education institutions is carried out. To solve the empirical tasks of the study, the program and methodology of the ascertaining experiment were created, the components were clarified, criteria and indicators of the formation of the attitude of senior preschoolers to artistic and creative art were developed and their levels were characterized, on the basis of which pedagogical conditions were identified and substantiated, a program for optimizing the formation of a positive attitude of children aged 5-6 years to artistic and creative art through artistic activity in the conditions of preschool education was developed. Keywords: positive attitude to art, artistic and creative art of children of 5-6 years old, fine arts.uk_UA
dc.description.abstractМагістерська робота «Педагогічні умови формування позитивного ставлення дітей 5-6 років до мистецтва у ЗДО» досліджувалася на теоретичному й емпіричному рівнях. На теоретичному рівні обґрунтована проблема позитивного ставлення дітей 5-6 років до мистецтва, зокрема: проаналізовано стан вивчення питання ставлення до художньо-творчого мистецтва дітей 5-6 років у наукових дослідженнях; здійснено огляд та відповідну аналітичну роботу над джерельною базою з проблеми чинників формування позитивного ставлення старших дошкільників в умовах закладу дошкільної освіти. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, створені програма та методика констатувального експерименту, уточнені компоненти, розроблені критерії та показники сформованості ставлення старших дошкільників до художньо-творчого мистецтва та схарактеризовані їх рівні, на основі яких були виділені й обґрунтовані педагогічні умови, розроблено програму оптимізації формування позитивного ставлення дітей 5-6 років до художньо-творчого мистецтва засобами художньої діяльності в умовах ЗДО.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпозитивне ставлення до мистецтваuk_UA
dc.subjectхудожньо-творче мистецтво дітей 5-6 роківuk_UA
dc.subjectобразотворчістьuk_UA
dc.titleПедагогічні умови формування позитивного ставлення дітей 5-6 років до мистецтва у ЗДОuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Куйбіда_магістерська-2023.pdf1,26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.