Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3484
Title: Розвиток спостережливості дітей 5-6 років у експериментальній діяльності
Authors: Нещерет, Вікторія Олегівна
Keywords: сприймання
спостережливість
спостережливість дітей 5-6 років
експериментальна діяльність
Issue Date: Dec-2023
Abstract: Магістерська робота «Розвиток спостережливості дітей 5-6 років у експериментальній діяльності» досліджувалася на теоретичному й емпіричному рівнях. На теоретичному рівні обґрунтована проблема формування спостережливості дітей 5-6 років, зокрема: проаналізовано стан вивчення питання спостережливості дітей 5-6 років у наукових дослідженнях; здійснено огляд та відповідну аналітичну роботу над джерельною базою з проблеми використання засобів експериментальної діяльності для формування спостережливості старших дошкільників в умовах закладу дошкільної освіти. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, створені програма та методика констатувального експерименту, уточнені компоненти, розроблені критерії та показники сформованості спостережливості старших дошкільників та схарактеризовані їх рівні, на основі яких були виділені й обґрунтовані педагогічні умови, розроблено програму оптимізації формування спостережливості дітей 5-6 років засобами експериментальної діяльності в умовах ЗДО
Description: The master's thesis "Development of Observational Skills of Children of 5-6 Years of Age in Experimental Activity" was researched at the theoretical and empirical levels. At the theoretical level, the problem of forming the observation of children aged 5-6 years is substantiated, in particular: the state of study of the issue of observation of children aged 5-6 years in scientific research is analyzed; a review and corresponding analytical work on the source base on the problem of using experimental activities to form the observation of older preschoolers in preschool education institutions is carried out. To solve the empirical tasks of the study, the program and methodology of the ascertaining experiment were created, the components were clarified, criteria and indicators of the formation of observation of senior preschoolers were developed and their levels were characterized, on the basis of which pedagogical conditions were identified and substantiated, a program for optimizing the formation of observation of children aged 5-6 years by means of experimental activity in the conditions of preschool education was developed. Keywords: perception, observation, observation of children of 5-6 years old, experimental activity.
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3484
Appears in Collections:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Нещерет_магістерська_2023.pdf1,14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.