Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3488
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПлескач, Олена Михайлівна-
dc.date.accessioned2024-03-26T07:26:20Z-
dc.date.available2024-03-26T07:26:20Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3488-
dc.descriptionThe qualification work was performed at the theoretical and practical levels. At the theoretical level, the content and structure of the leading categories were clarified, the peculiarities of the formation of artistic and speech competence in older preschoolers were analyzed. Children's literature is analyzed as a means of forming artistic and speech competence in children of older preschool age. At the empirical level, the levels of formation of artistic and speech competence in children of older preschool age were studied. Pedagogical conditions were identified and a system of formation of artistic and speech competence in older preschoolers by means of children's literature was developed. Key words: language, speech, speech activity, competence, speech competence, art-speech competence, art-speech activity, artistic word, children's literature.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота виконана на теоретичному та практичному рівнях. На теоретичному рівні уточнено зміст та структуру провідних категорій, проаналізовано особливості формування художньо - мовленнєвої компетентності у старших дошкільників. Проаналізовано дитячу літературу як засіб формування художньо -мовленнєвої компетентності у дітей старшого дошкільного віку. На емпіричному рівні вивчено рівні сформованості художньо -мовленнєвої компетентності у дітей старшого дошкільного віку. Виділено педагогічні умови та розроблено систему формування художньо -мовленнєвої компетентності у старших дошкільників засобами дитячої літератури.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмовленняuk_UA
dc.subjectмовленнєва діяльністьuk_UA
dc.subjectмовленнєва компетентністьuk_UA
dc.subjectхудожньо-мовленнєва компетентністьuk_UA
dc.subjectхудожньо-мовленнєва діяльністьuk_UA
dc.subjectдитяча літератураuk_UA
dc.titleФормування художньо-мовленнєвої компетентності у дітей старшого дошкільного віку засобом дитячої літературиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Плескач_магістерська_2023.pdf943,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.