Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3691
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФеденко, Владислав Володимирович-
dc.date.accessioned2024-06-19T06:42:22Z-
dc.date.available2024-06-19T06:42:22Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationНауковийкерівник: Прудько В’ячеслав Олександрович кандидат історичних наук, доцентuk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3691-
dc.description.abstractУ магістерському дослідженні на основі підручників зі всесвітньої історії 10 – 11 клас робиться спроба проаналізувати основні методики вивчення новітньої історії Франції в шкільному курсі. У першому розділі коротко розглянуто завдання методики навчання історії, структуру та характеристику, основні методи та прийоми роботи зі шкільним підручником. В другому розділі на основі параграфів викладених в підручнику відбувається аналіз методик навчання Новітньої історії Франції.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпідручникuk_UA
dc.subjectНовітня історіяuk_UA
dc.subjectФранціяuk_UA
dc.subjectметодикаuk_UA
dc.titleДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ НОВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ ФРАНЦІЇ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ІСТОРІЇuk_UA
Розташовується у зібраннях:014.03 Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФЕДЕНКО.pdf1,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.