Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3725
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦянь, Лун-
dc.date.accessioned2024-08-28T08:37:52Z-
dc.date.available2024-08-28T08:37:52Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.udc378:37.091.12.011.3-051:78-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3725-
dc.description.abstractУ статті в результаті аналізу сутності художньої взаємодії суб’єктів освітнього процесу на уроках музичного мистецтва, врахування особливостей розвитку учнів підліткового віку та підходів учених до висвітлення важливих аспектів проблеми готовності майбутніх фахівців до професійної діяльності, визначено основні структурні компоненти готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до художньої взаємодії з підлітками. Мета статті – визначити та обґрунтувати сутність, зміст та компонентну структуру готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до художньої взаємодії з учнями підліткового віку. У статті використано теоретичні методи: аналіз психолого-педагогічної, науково-методичної літератури, дисертаційних робіт, авторефератів з метою визначення стану та перспектив досліджуваної проблеми; абстрагування, синтез; узагальнення й порівняння позицій учених щодо сутності основних дефініцій та вирішення проблеми готовності майбутніх учителів до взаємодії з учасниками освітнього процесу. Визначено та обґрунтовано сутність, зміст та компонентну структуру готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до художньої взаємодії з учнями підліткового віку, уточнено сутність основних дефініцій дослідження. На основі системного аналізу наукової літератури з проблеми дослідження сутності художньої взаємодії учасників музично-освітнього процесу, урахування вікових особливостей учнів підліткового віку та підходів учених до проблеми готовності майбутніх фахівців до професійної діяльності розкрито сутність і зміст готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до художньої взаємодії з учнями підліткового віку. З урахуванням наукових праць учених, авторського визначення готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до художньої взаємодії з учнями підліткового віку структуру зазначеної готовності розглянуто як інтегративну цілісність взаємопов’язаних та взаємозалежних компонентів: ціннісно-мотиваційного, пізнавально-оцінного, комунікативно-експресивного, творчо-активізаційного, рефлексивно-коригувального, що містять сукупність індивідуально-особистісних, комунікативних, творчих якостей майбутнього вчителя музичного мистецтва. З’ясування сутності та компонентної структури готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до художньої взаємодії з учнями підліткового віку сприятиме визначенню педагогічних умов і методів формування в майбутніх учителів зазначеної готовностіuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectхудожня взаємодіяuk_UA
dc.subjectпідліткиuk_UA
dc.subjectструктура готовностіuk_UA
dc.subjectмайбутній учитель музичного мистецтваuk_UA
dc.subjectспільна художня діяльністьuk_UA
dc.subjectхудожньо-педагогічне спілкуванняuk_UA
dc.titleСтруктура готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до художньої взаємодії з учнями підліткового вікуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2024. №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№2_2024-108-118.pdf238,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.