Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3726
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пархоменко, О. М. | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-28T08:40:41Z | - |
dc.date.available | 2024-08-28T08:40:41Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.udc | 378.147:792.8 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3726 | - |
dc.description.abstract | На межі XX–XXI століття хореографічна освіта в Україні перебуває на етапі інтенсивного розвитку та трансформацій, вимагаючи зростання кваліфікованих спеціалістів. Це відображається у створенні нових підходів до професійної підготовки фахівців у сфері виконавської, балетмейстерської та викладацької діяльності в галузі хореографічного мистецтва. В результаті впровадження нового стандарту для напряму підготовки спеціальності 024 «Хореографія» на другому (магістерському) рівні вищої освіти визнача ється важливість магістра хореографії у сучасному суспільстві. Це призвело до активного удосконалення навчальних програм, спрямованих на формування висококваліфікованих фахівців з глибоким розумінням теоретичних засад та широким спектром творчих та практичних навичок. На фоні глобалізації та культурного обміну, заклади вищої мистецької освіти акцентують свою увагу на розвиток міжнародних партнерств, залучаючи здобувачів з інших країн. Це сприяє збагаченню хореографічного досвіду та взаємному впливу різних хореографічних традицій та виконавсько-сценічної майстерності. Стаття розглядає теоретичний аспект інтеграції креативних підходів у виконавсько-сценічній майстерності магістрів-хореографів у процесі фахової підготовки вищих мистецьких закладів освіти. Автор структурує концепції креативності та досліджує її роль у хореографічному мистецтві, детально аналізуючи значущість інтеграції традиційних та інноваційних методів для досягнення оптимального балансу в процесі формування фахових вмінь. Наголошено на ключові теоретичні принципи, що підтримують процес інтеграції та розкривають його потенціал у контексті сучасних викликів у галузі хореографічної освіти. Дослідження зосереджене на теоретичних основах впровадження креативності в освітній процес, визначаючи стратегії та методи, що сприяють успішній реалізації цього підходу. Наводяться приклади ефективної імплементації означених теоретичних концепцій у практику викладання, сприяючи розвитку вищого рівня виконавсько-сценічної майстерності здобувачів другого магістерського рівня зі спеціальності 024 «Хореографія» | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | виконавсько-сценічна майстерність | uk_UA |
dc.subject | хореографія | uk_UA |
dc.subject | інтеграція | uk_UA |
dc.subject | креативний | uk_UA |
dc.subject | фахова підготовка | uk_UA |
dc.title | Інтеграція креативних підходів до виконавсько-сценічної майстерності магістрів-хореографів у процесі фахової підготовки: теоретичний аспект | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2024. №2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
макет_НЗ_№2_2024-101-107.pdf | 179,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.