Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3729
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Аліксійчук, О. С. | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-28T08:48:56Z | - |
dc.date.available | 2024-08-28T08:48:56Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.udc | 378.015.3:784.071.2]:783 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3729 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена дослідженню та висвітленню проблеми духовно-морального розвитку здобувачів вищої освіти на заняттях хорового диригування засобами сакрального музичного мистецтва. Підсумовуючи результати науково-методичних досліджень з окресленої проблематики, розглянуто поняття: «сакральне мистецтво», «духовність», «моральні якості». Конкретизовано сутність дефініції «Духовно-моральний розвиток» як активність особистості щодо осмислення вищих людських цінностей, історичного досвіду та їх прояву в сучасних соціально-економічних умовах. Спроектовано шляхи духовно-морального розвитку здобувачів вищої освіти на заняттях хорового диригування, зокрема: етап підбору хорового репертуару (творів з яскраво вираженою духовно-ціннісною виховною ідеєю та змістом); акцентуація на систематичне емоційно-ціннісне сприймання творів сакрального хорового мистецтва; детальний аналіз хорових творів сакрального мистецтва; усвідомлення характеру твору, його художніх образів та ідейного змісту, детальне вивчення використаних засобів музичної виразності; реалізація творчої ініціативи студентів, зокрема створення власних інтерпретацій та імпровізацій хорових творів тощо. Висвітлено суть та потенціал методу «уявного проникнення у часовий простір» головних героїв та методу проектів у процесі вивчення хорових творів сакрального мистецтва, для кращого розуміння їх музично-духовної образності. Визначено висновок, що систематичне усвідомлено-ціннісне сприйняття хорових творів сакрального музичного мистецтва сприяє: набуттю естетичного досвіду, духовно-моральному становленню майбутніх учителів музичного мистецтва, поглибленню їх емоційних почуттів, збагаченню тезауруса, внутрішнього світу, розвитку аналітичного мислення, фантазії, загальної культури, ціннісно-особистісного розвитку. Окреслено перспективу даної проблематики у ракурсі дослідження резонансної функції, яка реалізується у процесі сприйняття творів сакрального мистецтва. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | морально-духовний розвиток | uk_UA |
dc.subject | сакральне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | здобувачі вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | хорове диригування | uk_UA |
dc.title | Духовно-моральний розвиток здобувачів вищої освіти на заняттях хорового диригування засобами сакрального музичного мистецтва | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2024. №2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
макет_НЗ_№2_2024-75-83.pdf | 227,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.