Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3731
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Качалова, Т. В. | - |
dc.contributor.author | Новгородський, Р. Г. | - |
dc.contributor.author | Останіна, Н. С. | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-28T08:59:06Z | - |
dc.date.available | 2024-08-28T08:59:06Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.udc | 376-057.875-056.24 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3731 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена актуальній проблемі організації тьюторського супроводу здобувачів вищої освіти з особливими освітніми потребами, зокрема молоді з інвалідністю. У науковій статті було констатовано актуальність обраної проблематики досліджень. Подано аналіз труднощів та переваг тьюторства на сьогодні у сфері інклюзивної освіти. З’ясовано, що проблематика тьюторингу на даний час не розглядається з позицій соціальної роботи в умовах закладу вищої освіти і науково-обґрунтованих понять наразі є малодослідженим. Проаналізовано зміст проблем, що виникають у студентів з особливими потребами під час навчання. Було виділено основні принципи організації і реалізації тьюторського супроводу здобувачів вищої освіти з особливими потребами; функції, які визначаються в залежності від форми індивідуальної підтримки тьюторантів (соціального спрямування, консультаційна, координаційна, консультування щодо користування технічними засобами навчання, орієнтуюча, соціальна). Авторами було запропоновано розгляд означеної дефініцію спираючись на соціально-педагогічні та інклюзивні аспекти тьюторингу як способу організації освітнього процесу в закладі вищої освіти. Автори, спираючись на інклюзивні підхід, визначили сутність і особливості тьюторського супроводу здобувачів вищої освіти з інвалідністю. Значну увагу приділено питанням організації студентського тьюторського супроводу: визначено його актуальність, особливості та функціональні можливості. Також в статті подано аналіз різновидів тьюторства у закладах вищої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | інклюзивний підхід | uk_UA |
dc.subject | студент з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | здобувач вищої освіти з інвалідністю | uk_UA |
dc.subject | тьюторинг | uk_UA |
dc.subject | тьюторський супровід | uk_UA |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.title | Інклюзивні підходи до організації тьюторського супроводу студентів з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2024. №2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
макет_НЗ_№2_2024-53-63.pdf | 250,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.