Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3731
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКачалова, Т. В.-
dc.contributor.authorНовгородський, Р. Г.-
dc.contributor.authorОстаніна, Н. С.-
dc.date.accessioned2024-08-28T08:59:06Z-
dc.date.available2024-08-28T08:59:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.udc376-057.875-056.24-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3731-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальній проблемі організації тьюторського супроводу здобувачів вищої освіти з особливими освітніми потребами, зокрема молоді з інвалідністю. У науковій статті було констатовано актуальність обраної проблематики досліджень. Подано аналіз труднощів та переваг тьюторства на сьогодні у сфері інклюзивної освіти. З’ясовано, що проблематика тьюторингу на даний час не розглядається з позицій соціальної роботи в умовах закладу вищої освіти і науково-обґрунтованих понять наразі є малодослідженим. Проаналізовано зміст проблем, що виникають у студентів з особливими потребами під час навчання. Було виділено основні принципи організації і реалізації тьюторського супроводу здобувачів вищої освіти з особливими потребами; функції, які визначаються в залежності від форми індивідуальної підтримки тьюторантів (соціального спрямування, консультаційна, координаційна, консультування щодо користування технічними засобами навчання, орієнтуюча, соціальна). Авторами було запропоновано розгляд означеної дефініцію спираючись на соціально-педагогічні та інклюзивні аспекти тьюторингу як способу організації освітнього процесу в закладі вищої освіти. Автори, спираючись на інклюзивні підхід, визначили сутність і особливості тьюторського супроводу здобувачів вищої освіти з інвалідністю. Значну увагу приділено питанням організації студентського тьюторського супроводу: визначено його актуальність, особливості та функціональні можливості. Також в статті подано аналіз різновидів тьюторства у закладах вищої освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectінклюзивний підхідuk_UA
dc.subjectстудент з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectздобувач вищої освіти з інвалідністюuk_UA
dc.subjectтьюторингuk_UA
dc.subjectтьюторський супровідuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.titleІнклюзивні підходи до організації тьюторського супроводу студентів з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2024. №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№2_2024-53-63.pdf250,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.