Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3732
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гордієнко, Т. В. | - |
dc.contributor.author | Долматова, М. П. | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-28T09:02:05Z | - |
dc.date.available | 2024-08-28T09:02:05Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.udc | 371.3:373.3 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3732 | - |
dc.description.abstract | В статті розглянуто основні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій у початковій школі, а саме: визначено поняття «інформаційно – комунікаційні технології», розглянуто характеристики ІКТ в освітньому процесі у вітчизняній науково-методичній літературі, вивчено особливості інтеграції ІКТ в освітній процес початкової школи, досліджено підходи та методи використання ІКТ на уроках початкової школи. У світлі аналізу поняття та основних характеристик інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі можна стверджувати, що сучасні технології відіграють ключову роль у формуванні навчальних підходів. Їхня оперативність, мультимедійність та інтерактивність роблять навчання більш адаптивним, динамічним та особистісно-орієнтованим. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій забезпечує якісне покращення освітнього процесу, дозволяючи глибше залучати учнів та розширювати їхні можливості до навчання. Важливість врахування всіх вищевказаних особливостей для ефективного впровадження сучасних технологій в освітній процес початкової школи, стає фундаментом для подальшого розвитку особистості молодших школярів, коли використання інформаційно-комунікаційних технологій у цьому процесі може значною мірою сприяти їх гармонійному розвитку, розширенню горизонтів та підвищенню мотивації до навчання. Водночас ключовим моментом являються компетентності педагогічних працівників загальноосвітніх закладів, які зможуть ефективно та творчо інтегрувати інформаційно-комунікаційні технології у освітній процес, використовуючи ресурси, які надаються сучасною теоретичною та практичною базою. Тільки такий комплексний підхід забезпечить оптимальні умови для всебічного розвитку та відкриття широких можливостей сучасного освітнього простору. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.subject | методика використання | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | ефективність | uk_UA |
dc.title | Особливості інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес початкової школи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2024. №2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
макет_НЗ_№2_2024-44-52.pdf | 237,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.