Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3779
Назва: ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КІНОМАТОГРАФІЧНИХ ДЖЕРЕЛ ПРИ ВИКЛАДАННІ ШКІЛЬНОГО КУРСУ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ У 10 КЛАСІ
Автори: Токаренко, Анастасія Олексіївна
Ключові слова: процес навчання
кіноматографічні джерела
документальні фільми
новітні технології
Дата публікації: 2023
Видавець: Видавництво НДУ ім. М. Гоголя
Короткий огляд (реферат): Досліджуючи питання “дидактичні особливості використання кіноматографічних джерел при викладанні шкільного курсу історії україни у 10 класі” наукову роботу було розділено хронологічно на два розділи, які в свою чергу складаються з двох – трьох підрозділів. Дана тема досліджень є актуальною, бо кіно джерела є одним із аспектів під час навчання історії України, який вчить учнів розвивати критичне мислення та аналізувати свої вчинки дивлячись різноманітні фільми. У першому розділі подано інформацію, про розвиток та становлення дидактики як самостійної науки. Та історія виробництва перших кінострічок у світі. Крім цього подано інформацію про новітні технології навчання, які можна застосовувати в шкільному курсі історії України. У другому розділі проаналізовано низку історичних фільмів. В яких автор зобразив трагічні сторінки в історії України. Розроблено методичні рекомендації для вчителів. Та визначено ключові плюси та мінуси використання кіноматографічних джерел в освітньому процесі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3779
Розташовується у зібраннях:014.03 Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Токаренко А..pdf523,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.