Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4311
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЕльбрехт, О. М.-
dc.date.accessioned2025-05-22T16:41:21Z-
dc.date.available2025-05-22T16:41:21Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.udc37(73)-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4311-
dc.description.abstractРозв’язання проблем управління системою забезпечення підручниками шкільної освіти є одним з головних завдань у процесах реформування загальної середньої освіти в Україні. Система забезпечення підручниками (надалі СЗП) визначається нами як система підготовки відповідно до державних стандартів, видання, розподілу і доставки підручників та інших навчальних матеріалів до безпосеред- нього споживача освітніх послуг. Закон України «Про освіту» визначив пріоритети освітньої політики країни. Однією з головних задач є інтеграція української системи освіти в європейську і світову освітні системи, розвиток міжнародного співробітництва закладів освіти й органів управління освітою. В цьому контексті вивчення зарубіжного досвіду у сфері управління СЗП шкільної освіти представляє інтерес для вітчизняних освітян. Управління СЗП є багатоаспектною проблемою дослідження, оскільки існують різноманітні практики, що відрізняються залежно від країни. Відмінності можуть існувати навіть між країнами із схожим рівнем життя. У статті висвітлено деякі аспекти управління СЗП закладів середньої загальної освіти розвинених зарубіжних країн. Аналізуючи підходи до управління освітою та її СЗП у США, Німеччині та Франції, ми намагаємося показати, як таке управління діє по-різному в централізованій і децентралізованій освітній системі. Проаналізовано особли- вості освітньої політики зазначених країн щодо забезпечення закладів середньої освіти підручниками на національному, регіональному та місцевому рівнях. Зокрема показано відмінності між країнами у залученні джерел фінансування, застосуванні механізмів забезпечення, визначенні ролі держави, місцевих органів влади, закладів освіти, громадськості та батьків учнів в цих процесах.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectпідручникuk_UA
dc.subjectсистема забезпеченняuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectдецентралізаціяuk_UA
dc.subjectрівні управлінняuk_UA
dc.titleНАЦІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА ПРАКТИКА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДРУЧНИКАМИ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№2_2025-260-272.pdf285,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.