Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4315
Назва: | УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПЕРЕКОНАНЬ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ-ХОРЕОГРАФІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ |
Автори: | Ростовська, Ю. О. |
Ключові слова: | хореографічна освіта професійна культура професійні переконання фахова підготовка |
Дата публікації: | 2025 |
Видавець: | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя |
Короткий огляд (реферат): | Вища хореографічна освіта України завдяки новій культурній та освітній полі- тиці впродовж останнього десятиліття зазнала значних змін. Сучасний етап розвитку мистецької освіти потребує підготовки фахівців хореографії, які б поєднували у собі творчу індивідуальність і високий професіоналізм. Зміст професійної культури викладача хореографії як особистісно опосередкованого утворення складає єдність трьох взаємопов’язаних компонентів: педагогічного, фахового, загальнокультурного, які взаємопроникають і взаємозумовлюють один одного. Означені компоненти складають професійні переконання майбут- нього викладача хореографії, адже повірити в істинність знань можна лише спираючись на педагогічні, фахові та естетичні знання у їх єдності. Крізь призму своїх переконань викладач сприймає і оцінює нову професійну інформацію. Головний шлях формування професійних переконань полягає у збагаченні здобувачів-хореографів фаховими знаннями і виконавськими уміннями, значущими для їх інтелектуально-емоційного ставлення до цих знань та умінь як до істинних; виробленні стійких професійних поглядів, упевненості у правильності своїх думок і дій; вихованні професійних потреб, які спонукають до хореографічної діяльності у відповідності зі своїми ціннісними орієнтаціями; досягненні органічної єдності фахових знань, професійних переконань і практичної дії. Найсуттєві- шими умовами для формування професійних переконань майбутніх педагогів ми вважаємо: концептуальність, діалектичність і ґрунтовність фахової підготовки; використання у освітньому процесі освітніх технологій доведення і спросту- вання, аргументації і критики методичних положень; досягнення єдності доведення і віри у процесі засвоєння фахових знань; наближення змісту фахової підготовки до виробничої практики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4315 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
макет_НЗ_№2_2025-225-232.pdf | 223,22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.