Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4316
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кравченко, Л. В. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-22T16:51:06Z | - |
dc.date.available | 2025-05-22T16:51:06Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.udc | 378.018.8:373.5.011.3-051]:304-049.5-043.83](045) | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4316 | - |
dc.description.abstract | Актуальним викликом для сучасного українського суспільства є питання форму- вання готовності майбутніх учителів до забезпечення соціальної безпеки. В умовах соціально-економічних і військових потрясінь вчитель повинен не лише давати знання, а й виховувати в учнів культуру безпеки, усвідомлення особистої відповідальності за здоров’я та життя. Аналіз поняття «формування готовн- ості майбутнього вчителя до забезпечення соціальної безпеки» в контексті педагогічної науки розглядає сучасні підходи до її формування в процесі підготовки майбутніх учителів у вищих педагогічних закладах освіти. Критеріями сформованості готовності майбутніх учителів до подальшої педа- гогічної діяльності визначено: відповідальність, спрямованість, уміння, система ціннісних відносин, творчий потенціал. Готовність майбутнього вчителя до соціальної безпеки розглядається автором як сукупність особистісно-професійних якостей, які формуються в процесі цілеспрямованої підготовки та дозволяють у майбутній професійній діяльності забезпечувати соціальну безпеку навчального закладу та визначати безпечний і здоров’язберігаючий спосіб життя. Формування готовності майбутніх учителів до забезпечення соціальної безпеки здійснюється за такими напрямами: підготовка до забезпечення безпеки в соціальному середовищі; підготовка до забезпечення особистісної безпеки в небезпечній, екстремальній соціальній ситуації; підготовка до забезпечення інформаційно-психологічної безпеки; підготовка до забезпечення соціальної та кримінально-правової безпеки; формування безпечного та здорового способу життя; забезпечення соціальної безпеки навчального закладу. До основних компонентів готовності педагога до забезпечення соціальної безпеки належать ціннісно-мотиваційний, когнітивний, практичний, рефлексив- ний і творчий компоненти, а рівень розвитку визначається трьома показниками: високим, середнім і низьким. Окреслено роль вищих навчальних закладів у створенні безпечного освітнього середовища та розвитку професійної компетентності майбутніх учителів у сфері соціального забезпечення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | готовність | uk_UA |
dc.subject | майбутній вчитель | uk_UA |
dc.subject | забезпечення соціальної безпеки | uk_UA |
dc.subject | готовність | uk_UA |
dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
макет_НЗ_№2_2025-218-224.pdf | 209,67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.