Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4318
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДолматова, М. П.-
dc.contributor.authorГордієнко, Т. В.-
dc.contributor.authorЧжан Цзюнь-
dc.date.accessioned2025-05-22T16:54:46Z-
dc.date.available2025-05-22T16:54:46Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.udc378.147:371.134-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4318-
dc.description.abstractВивчення теоретичних аспектів формування проєктувальних компетент- ностей майбутнього вчителя є надзвичайно актуальним, оскільки відповідає потребам освітньої реформи, тенденціям європейської інтеграції та запитам сучасного суспільства до інноваційної особистості педагога. У статті розгля- даються теоретичні аспекти формування проєктувальних компетентностей майбутнього вчителя в контексті сучасних вимог до професійної педагогічної підготовки. З урахуванням трансформацій в освіті, що пов’язані з діджиталіза- цією, орієнтацією на компетентнісний підхід та зростанням ролі інтегрованих знань, здатність педагога до якісного проєктування освітнього процесу набуває особливої значущості. У дослідженні уточнено понятійно-категоріальний апарат теми, зокрема розкрито зміст терміна «проєктувальні компетентності», що розглядається як інтегрований комплекс знань, умінь, навичок, цінностей та особистісних якос- тей, які забезпечують здатність до ініціації, планування, реалізації та рефлексії педагогічних проєктів. Виокремлено основні структурні компоненти проєкту- вальної компетентності: когнітивний, діяльнісний, мотиваційно-ціннісний та рефлексивний. Особлива увага приділяється аналізу педагогічних умов, які сприяють ефектив- ному формуванню цих компетентностей у майбутніх учителів: організація проєктно орієнтованого навчання, інтеграція міждисциплінарного підходу, застосування цифрових технологій та активне залучення студентів до творчої і практичної діяльності. У статті також обґрунтовано роль викладача як фасилітатора навчального процесу та носія цінностей проєктної культури. Зроблено висновок, що систе- матичне впровадження проєктних методик у підготовку майбутніх педагогів є запорукою їхньої готовності до інноваційної діяльності в умовах Нової української школи.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectпроєктувальні компетентностіuk_UA
dc.subjectмайбутній учительuk_UA
dc.subjectпроєктна діяльністьuk_UA
dc.subjectпедагогічна освітаuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПРОЄКТУВАЛЬНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№2_2025-201-209.pdf193,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.