Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4326
Назва: ФОРМУВАННЯ В УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЗДОРОВ’Я В УМОВАХ ПОЗАШКІЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩІ
Автори: Останіна, Н. С.
Демченко, Н. М.
Конончук, А. І.
Ключові слова: здоров’я
здоровий спосіб життя
цінність
ціннісне ставлення до здоров’я
формування ціннісного ставлення до здоров’я
позашкільна освіта
заклад позашкільної освіти
позашкільне середовище
Дата публікації: 2025
Видавець: Видавництво НДУ ім. М. Гоголя
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена актуальній проблемі формування в учнівської молоді цін- нісного ставлення до здоров’я. Розкриваючи поняття цінності здоров’я, автори акцентують увагу на розумінні важливості здоров’я як основи повноцінного життя: у процесі особистісного становлення формується ставлення людини до себе, до власного тіла, до способу життя, а далі і до інших людей та суспільства; розуміння цінності здоров’я мотивує людину обирати здоровий спосіб життя, сприяє усвідомленому ставленню до своїх вчинків; передбачає профілактику хвороб і підвищення якості власного життя. Автори зазначають вагому ознаку того, що ціннісне ставлення до здоров’я – це життєва позиція, яка формується в процесі виховання, навчання та набуття особистісного досвіду. Саме в позашкільній освіті, де передбачені різні види діяльності, спілкування й свобода вибору, створюються, на думку авторів, ідеальні умови для формування такого ставлення в учнівській молоді. Акцентується увага авторами на тому, що питання формування в учнівської молоді ціннісного ставлення до здоров’я, проблема формування мотивування на збереження та зміцнення власного здоров’я та здоров’я інших в умовах інтеграції України до європейського простору є наразі актуальною. Здійснене авторами дослідження дозволяє розглядати позашкільну освіту не лише як осередок для проведення вільного часу молодим поколінням, а й як простір що сприяє формуванню життєво важливих навичок, серед яких зміцнення здоров’я є одним з ключовим. Відповідно у середовищі позашкільного закладу процес формування безпечного та здорового способу життя й ціннісного ставлення до здоров’я є комплексною роботою з формування знань, установок, особистісних орієнтирів і норм поведінки, які забезпечать збереження та зміцнення фізичного, психологічного та соціально-морального здоров’я учнівської молоді.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4326
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№2_2025-127-137.pdf254,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.