Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4326
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Останіна, Н. С. | - |
dc.contributor.author | Демченко, Н. М. | - |
dc.contributor.author | Конончук, А. І. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-22T17:09:43Z | - |
dc.date.available | 2025-05-22T17:09:43Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.udc | 374.28(09) | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4326 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена актуальній проблемі формування в учнівської молоді цін- нісного ставлення до здоров’я. Розкриваючи поняття цінності здоров’я, автори акцентують увагу на розумінні важливості здоров’я як основи повноцінного життя: у процесі особистісного становлення формується ставлення людини до себе, до власного тіла, до способу життя, а далі і до інших людей та суспільства; розуміння цінності здоров’я мотивує людину обирати здоровий спосіб життя, сприяє усвідомленому ставленню до своїх вчинків; передбачає профілактику хвороб і підвищення якості власного життя. Автори зазначають вагому ознаку того, що ціннісне ставлення до здоров’я – це життєва позиція, яка формується в процесі виховання, навчання та набуття особистісного досвіду. Саме в позашкільній освіті, де передбачені різні види діяльності, спілкування й свобода вибору, створюються, на думку авторів, ідеальні умови для формування такого ставлення в учнівській молоді. Акцентується увага авторами на тому, що питання формування в учнівської молоді ціннісного ставлення до здоров’я, проблема формування мотивування на збереження та зміцнення власного здоров’я та здоров’я інших в умовах інтеграції України до європейського простору є наразі актуальною. Здійснене авторами дослідження дозволяє розглядати позашкільну освіту не лише як осередок для проведення вільного часу молодим поколінням, а й як простір що сприяє формуванню життєво важливих навичок, серед яких зміцнення здоров’я є одним з ключовим. Відповідно у середовищі позашкільного закладу процес формування безпечного та здорового способу життя й ціннісного ставлення до здоров’я є комплексною роботою з формування знань, установок, особистісних орієнтирів і норм поведінки, які забезпечать збереження та зміцнення фізичного, психологічного та соціально-морального здоров’я учнівської молоді. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | здоров’я | uk_UA |
dc.subject | здоровий спосіб життя | uk_UA |
dc.subject | цінність | uk_UA |
dc.subject | ціннісне ставлення до здоров’я | uk_UA |
dc.subject | формування ціннісного ставлення до здоров’я | uk_UA |
dc.subject | позашкільна освіта | uk_UA |
dc.subject | заклад позашкільної освіти | uk_UA |
dc.subject | позашкільне середовище | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ В УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЗДОРОВ’Я В УМОВАХ ПОЗАШКІЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
макет_НЗ_№2_2025-127-137.pdf | 254,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.