Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4329
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛісовець, О. В.-
dc.contributor.authorЧжен Гохуй-
dc.date.accessioned2025-05-22T17:14:55Z-
dc.date.available2025-05-22T17:14:55Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.udc373.2.015.31:172.15]:78-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4329-
dc.description.abstractУ статті комплексно розглядаються поняття патріотизму як важливого соціального та морального принципу, що формує у людини глибоке почуття любові, прихильності, відповідальності та гордості за свою Батьківщину. Обґрунтовується проблема виховання патріотичних почуттів і цінностей у дітей у процесі їхнього залучення до культурної спадщини свого народу через різноманітні види мистецтва. Окреслюються основні критерії та показники патріотизму, подається аналіз його інтерпретації у різних аспектах – історич- ному, культурному, соціально-психологічному. Особлива увага приділяється питанню виховання патріотизму у дітей старшого дошкільного віку як актуаль- ного завдання сучасної дошкільної освіти. У статті обґрунтовується важливість і доцільність використання засобів музичного мистецтва для формування у дошкільників патріотичних почуттів, національної самосвідомості, духовно- моральних цінностей. Розглядаються теоретичні підходи до виховання патріотизму, а також прак- тичні аспекти організації музично-виховної діяльності в умовах закладів дошкіль- ної освіти. Аналізуються можливості впливу музичного мистецтва на розвиток емоційної сфери дітей, їх естетичного сприймання, формування національної ідентичності через залучення до культурної спадщини українського народу. Детально описуються види музичних засобів, які можуть бути ефективно використані у виховному процесі: українські народні пісні, сучасні авторські твори патріотичного спрямування, музично-рухові ігри, театралізовані інсценізації, елементи фольклору. Увага приділяється аналізу форм і методів музичного виховання, які сприяють патріотичному розвитку дітей 5–7 років, а також визначенню педагогічних умов, що забезпечують ефективність цього процесу. Вивчаються завдання патріо- тичного виховання у контексті освітньої діяльності ЗДО, окреслюються шляхи їх реалізації через інтеграцію музичного мистецтва з іншими освітніми напря- мами. Наводяться результати сучасних досліджень і рекомендації науковців та практиків у сфері дошкільної освіти щодо формування в дітей любові до рідного краю, національної гордості, поваги до традицій і культурних надбань україн- ського народу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectпатріотичне вихованняuk_UA
dc.subjectдошкільний вікuk_UA
dc.subjectмузичне мистецтвоuk_UA
dc.subjectнародні пісніuk_UA
dc.subjectмузично-рухові ігриuk_UA
dc.subjectнаціональна культураuk_UA
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectнаціональна свідомістьuk_UA
dc.titleВИХОВАННЯ ПАТРІОТИЗМУ У ДІТЕЙ 5–7 РОКІВ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В УМОВАХ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№2_2025-98-106.pdf214,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.