Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4333
Назва: ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРАНТІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ
Автори: Глазунова, І. К.
Ключові слова: магістрант музичного мистецтва
особистісно-персоналізований
аксіологично-рефлексивний
акмеологічно-компетентнісний
інформаційно-технологічний підходи
сучасна мистецька підготовка
змішана форма навчання
цифрові технології
Дата публікації: 2025
Видавець: Видавництво НДУ ім. М. Гоголя
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження зумовлена необхідністю вдосконалення підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва до ефективної роботи з учнями. Оновлення наукових підходів до підготовки майбутніх фахівців музичного мистецтва в сучасних умовах застосування змішаної форми навчання, складної соціально-психологічної ситуації, створеної воєнним станом у країні, набуває особливого значення. В статті розкрито роль особистісно-персоналізованого, аксіологично-рефлексивного, акмеологічно-компетентнісного та інформаційно- технологічного підходів як важливих методологічних засад ефективної сучасної підготовки студентів магістратури ЗВО музично-педагогічного профілю. Реалі- зація особистісно-персоналізованого підходу передбачає: виявлення особистіс- них ресурсів магістранта, діагностування його рис, характеристик, рівня професійної компетентності; раціональне застосування викладачем механізмів мотивації; формування у магістрантів рефлексивних умінь, складання індивіду- альної програми діяльності магістранта з самоорганізації; долучення викладача до цінностей, потреб, проблем кожного студента тощо. Зазначено важливість аксіологично-рефлексивного підходу до продуктивної діяльності з учнями на засадах органічної системи ціннісних орієнтацій. З’ясовано роль акмеологічно- компетентнісного підходу в оволодінні магістрантами акме-спрямованими стратегіями творчої самореалізації у процесі досягнення вершин професіо- налізму. Розглянуто інформаційно-технологічний підхід як необхідний в сучасних умовах інформатизації всієї системи освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4333
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№2_2025-61-69.pdf232,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.