Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4333
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГлазунова, І. К.-
dc.date.accessioned2025-05-22T17:21:48Z-
dc.date.available2025-05-22T17:21:48Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.udc378.22:78]:37.091.3-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4333-
dc.description.abstractАктуальність дослідження зумовлена необхідністю вдосконалення підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва до ефективної роботи з учнями. Оновлення наукових підходів до підготовки майбутніх фахівців музичного мистецтва в сучасних умовах застосування змішаної форми навчання, складної соціально-психологічної ситуації, створеної воєнним станом у країні, набуває особливого значення. В статті розкрито роль особистісно-персоналізованого, аксіологично-рефлексивного, акмеологічно-компетентнісного та інформаційно- технологічного підходів як важливих методологічних засад ефективної сучасної підготовки студентів магістратури ЗВО музично-педагогічного профілю. Реалі- зація особистісно-персоналізованого підходу передбачає: виявлення особистіс- них ресурсів магістранта, діагностування його рис, характеристик, рівня професійної компетентності; раціональне застосування викладачем механізмів мотивації; формування у магістрантів рефлексивних умінь, складання індивіду- альної програми діяльності магістранта з самоорганізації; долучення викладача до цінностей, потреб, проблем кожного студента тощо. Зазначено важливість аксіологично-рефлексивного підходу до продуктивної діяльності з учнями на засадах органічної системи ціннісних орієнтацій. З’ясовано роль акмеологічно- компетентнісного підходу в оволодінні магістрантами акме-спрямованими стратегіями творчої самореалізації у процесі досягнення вершин професіо- налізму. Розглянуто інформаційно-технологічний підхід як необхідний в сучасних умовах інформатизації всієї системи освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectмагістрант музичного мистецтваuk_UA
dc.subjectособистісно-персоналізованийuk_UA
dc.subjectаксіологично-рефлексивнийuk_UA
dc.subjectакмеологічно-компетентніснийuk_UA
dc.subjectінформаційно-технологічний підходиuk_UA
dc.subjectсучасна мистецька підготовкаuk_UA
dc.subjectзмішана форма навчанняuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.titleОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРАНТІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№2_2025-61-69.pdf232,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.