Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4333
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Глазунова, І. К. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-22T17:21:48Z | - |
dc.date.available | 2025-05-22T17:21:48Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.udc | 378.22:78]:37.091.3 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4333 | - |
dc.description.abstract | Актуальність дослідження зумовлена необхідністю вдосконалення підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва до ефективної роботи з учнями. Оновлення наукових підходів до підготовки майбутніх фахівців музичного мистецтва в сучасних умовах застосування змішаної форми навчання, складної соціально-психологічної ситуації, створеної воєнним станом у країні, набуває особливого значення. В статті розкрито роль особистісно-персоналізованого, аксіологично-рефлексивного, акмеологічно-компетентнісного та інформаційно- технологічного підходів як важливих методологічних засад ефективної сучасної підготовки студентів магістратури ЗВО музично-педагогічного профілю. Реалі- зація особистісно-персоналізованого підходу передбачає: виявлення особистіс- них ресурсів магістранта, діагностування його рис, характеристик, рівня професійної компетентності; раціональне застосування викладачем механізмів мотивації; формування у магістрантів рефлексивних умінь, складання індивіду- альної програми діяльності магістранта з самоорганізації; долучення викладача до цінностей, потреб, проблем кожного студента тощо. Зазначено важливість аксіологично-рефлексивного підходу до продуктивної діяльності з учнями на засадах органічної системи ціннісних орієнтацій. З’ясовано роль акмеологічно- компетентнісного підходу в оволодінні магістрантами акме-спрямованими стратегіями творчої самореалізації у процесі досягнення вершин професіо- налізму. Розглянуто інформаційно-технологічний підхід як необхідний в сучасних умовах інформатизації всієї системи освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | магістрант музичного мистецтва | uk_UA |
dc.subject | особистісно-персоналізований | uk_UA |
dc.subject | аксіологично-рефлексивний | uk_UA |
dc.subject | акмеологічно-компетентнісний | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-технологічний підходи | uk_UA |
dc.subject | сучасна мистецька підготовка | uk_UA |
dc.subject | змішана форма навчання | uk_UA |
dc.subject | цифрові технології | uk_UA |
dc.title | ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРАНТІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
макет_НЗ_№2_2025-61-69.pdf | 232,05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.