Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4336
Назва: АНАЛІЗ КОНЦЕПЦІЇ «ДОСЛІДНИЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ В ОСВІТНІЙ ГАЛУЗІ»
Автори: Цзо Руовей
Ключові слова: майбутні менеджери освіти
дослідницька компетентність
Дата публікації: 2025
Видавець: Видавництво НДУ ім. М. Гоголя
Короткий огляд (реферат): Предметом дослідження автора є дослідницька компетентність, яка є однією з основних компетенцій менеджерів у сфері освіти, що є важливою характерис- тикою якості майбутніх менеджерів освіти. Обґрунтовано необхідність формування дослідницької компетентності керів- ників освітніх установ, їх готовності та здатності до виконання професійної дослідницької діяльності, оскільки для отримання достовірної інформації про кількісні та якісні зміни в інтелектуально-духовній сфері здобувачів, ефектив- ності застосування освітніх технологій необхідна лише наукова основа. Автор розглядає основні поняття актуальної проблеми, зокрема, дослідницьку компетентність керівника освітньої установи, яку він трактує як динамічне інтегральне утворення, що органічно поєднує в собі професійні та особистісні характеристики менеджера, його методичну культуру, наявність знань, навичок та методів дослідницької діяльності для вирішення актуальних завдань в галузі управління колективом та здобувачами. В результаті аналізу існуючих робіт стало ясно, що дослідницька компетент- ність майбутніх менеджерів освіти є комплексною якістю, що включає знання, уміння, навички, особистісну спрямованість та інші аспекти. Виділено та охарактеризовано такі специфічні характеристики дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти: метапредметність, інтегра- тивність, інноваційність, прогностичність, індивідуальність. У роботі представлено характеристики структурних компонентів дослідниць- кої компетентності майбутніх адміністраторів освіти: мотиваційно-стратегіч- ний, когнітивний, процесуально-діяльнісний, інформаційно-комунікативний, осо- бистісно-творчий, професійно-рефлексивний. Поглиблене обговорення показників та компонентів дослідницької компетент- ності служить теоретичною базою для підготовки та відбору майбутніх менеджерів освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4336
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№2_2025-35-43.pdf231,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.