Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4336
Title: | АНАЛІЗ КОНЦЕПЦІЇ «ДОСЛІДНИЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ В ОСВІТНІЙ ГАЛУЗІ» |
Authors: | Цзо Руовей |
Keywords: | майбутні менеджери освіти дослідницька компетентність |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя |
Abstract: | Предметом дослідження автора є дослідницька компетентність, яка є однією з основних компетенцій менеджерів у сфері освіти, що є важливою характерис- тикою якості майбутніх менеджерів освіти. Обґрунтовано необхідність формування дослідницької компетентності керів- ників освітніх установ, їх готовності та здатності до виконання професійної дослідницької діяльності, оскільки для отримання достовірної інформації про кількісні та якісні зміни в інтелектуально-духовній сфері здобувачів, ефектив- ності застосування освітніх технологій необхідна лише наукова основа. Автор розглядає основні поняття актуальної проблеми, зокрема, дослідницьку компетентність керівника освітньої установи, яку він трактує як динамічне інтегральне утворення, що органічно поєднує в собі професійні та особистісні характеристики менеджера, його методичну культуру, наявність знань, навичок та методів дослідницької діяльності для вирішення актуальних завдань в галузі управління колективом та здобувачами. В результаті аналізу існуючих робіт стало ясно, що дослідницька компетент- ність майбутніх менеджерів освіти є комплексною якістю, що включає знання, уміння, навички, особистісну спрямованість та інші аспекти. Виділено та охарактеризовано такі специфічні характеристики дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти: метапредметність, інтегра- тивність, інноваційність, прогностичність, індивідуальність. У роботі представлено характеристики структурних компонентів дослідниць- кої компетентності майбутніх адміністраторів освіти: мотиваційно-стратегіч- ний, когнітивний, процесуально-діяльнісний, інформаційно-комунікативний, осо- бистісно-творчий, професійно-рефлексивний. Поглиблене обговорення показників та компонентів дослідницької компетент- ності служить теоретичною базою для підготовки та відбору майбутніх менеджерів освіти. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4336 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
макет_НЗ_№2_2025-35-43.pdf | 231,31 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.