Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4337
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лісовець О. В. | - |
dc.contributor.author | Хлєбік, С. Р. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-22T17:28:01Z | - |
dc.date.available | 2025-05-22T17:28:01Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.udc | 37.013.42-051 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4337 | - |
dc.description.abstract | У статті проведено аналіз наукових досліджень по проблемі. Доведено, що врахування особистісних детермінант ціннісного ставлення до здоров’я, особливо у соціально-педагогічній роботі з дітьми підліткового віку в умовах позашкілля, є важливим аспектом розробки і впровадження ефективних освітньо-виховних моделей і програм. Проте, питання аналізу особистісних детермінант ціннісного ставлення підлітків до здоров’я і врахування їх особливостей в соціально-педагогічній роботі освітніх установ розкрити недостатньо. Тому, метою статті є характеристика особистісних детермінант ціннісного ставлення до здоров’я підлітків в контексті вдосконалення соціально-педагогічної роботи закладів позашкільної освіти У статті проаналізовано особистісні детермінанти формування ціннісного ставлення до здоров’я в підлітковому віці в контексті діяльності закладів позашкільної освіти. Обґрунтовано значення психологічних, соціально-педагогічних та індивідуальних факторів, що впливають на усвідомлення здоров’я як життєвої цінності. Розглянуто потенціал позашкільної освіти як середовища для цілеспрямованого впливу на розвиток здоров’язбережувальних орієнтацій у підлітків. Запропоновано практичні підходи до оптимізації виховного процесу з метою формування у вихованців стійкої мотивації до здорового способу життя. Обґрунтовано роль соціально-психологічного тренінгу у підвищенні обізнаності підлітків про вплив особистісних детермінант на їхнє ставлення до власного здоров’я. Теоретична важливість проведеної роботи: в статті теоретично обгрунтовано роль особистісних детермінант ціннісного ставлення до здоров’я у дітей підліткового віку. Практичне значення роботи – матеріали наукової статті можуть бути використані при написанні студентами кваліфікаційних робіт, а також в практичній діяльності соціальних педагогів закладів освіти. Представлено висновок про доцільність подальшої розробки тренінгових програм вихованців позашкільної освіти підліткового віку щодо формування ціннісного ставлення до здоров’я. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | здоров'я | uk_UA |
dc.subject | особистісні детермінанти | uk_UA |
dc.subject | ціннісне ставлення | uk_UA |
dc.subject | підлітки | uk_UA |
dc.subject | позашкільні освіта | uk_UA |
dc.subject | виховання | - |
dc.subject | здоров’язбереження | - |
dc.title | Особистісні детермінанти формування ціннісного ставлення до здоров’я у підлітковому віці в контексті діяльності закладів позашкільної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
макет_НЗ_№2_2025 (1)-29-34.pdf | 177,19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.