Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4337
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛісовець О. В.-
dc.contributor.authorХлєбік, С. Р.-
dc.date.accessioned2025-05-22T17:28:01Z-
dc.date.available2025-05-22T17:28:01Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.udc37.013.42-051-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4337-
dc.description.abstractУ статті проведено аналіз наукових досліджень по проблемі. Доведено, що врахування особистісних детермінант ціннісного ставлення до здоров’я, особливо у соціально-педагогічній роботі з дітьми підліткового віку в умовах позашкілля, є важливим аспектом розробки і впровадження ефективних освітньо-виховних моделей і програм. Проте, питання аналізу особистісних детермінант ціннісного ставлення підлітків до здоров’я і врахування їх особливостей в соціально-педагогічній роботі освітніх установ розкрити недостатньо. Тому, метою статті є характеристика особистісних детермінант ціннісного ставлення до здоров’я підлітків в контексті вдосконалення соціально-педагогічної роботи закладів позашкільної освіти У статті проаналізовано особистісні детермінанти формування ціннісного ставлення до здоров’я в підлітковому віці в контексті діяльності закладів позашкільної освіти. Обґрунтовано значення психологічних, соціально-педагогічних та індивідуальних факторів, що впливають на усвідомлення здоров’я як життєвої цінності. Розглянуто потенціал позашкільної освіти як середовища для цілеспрямованого впливу на розвиток здоров’язбережувальних орієнтацій у підлітків. Запропоновано практичні підходи до оптимізації виховного процесу з метою формування у вихованців стійкої мотивації до здорового способу життя. Обґрунтовано роль соціально-психологічного тренінгу у підвищенні обізнаності підлітків про вплив особистісних детермінант на їхнє ставлення до власного здоров’я. Теоретична важливість проведеної роботи: в статті теоретично обгрунтовано роль особистісних детермінант ціннісного ставлення до здоров’я у дітей підліткового віку. Практичне значення роботи – матеріали наукової статті можуть бути використані при написанні студентами кваліфікаційних робіт, а також в практичній діяльності соціальних педагогів закладів освіти. Представлено висновок про доцільність подальшої розробки тренінгових програм вихованців позашкільної освіти підліткового віку щодо формування ціннісного ставлення до здоров’я.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectздоров'яuk_UA
dc.subjectособистісні детермінантиuk_UA
dc.subjectціннісне ставленняuk_UA
dc.subjectпідліткиuk_UA
dc.subjectпозашкільні освітаuk_UA
dc.subjectвиховання-
dc.subjectздоров’язбереження-
dc.titleОсобистісні детермінанти формування ціннісного ставлення до здоров’я у підлітковому віці в контексті діяльності закладів позашкільної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №2

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
макет_НЗ_№2_2025 (1)-29-34.pdf177,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.