Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4573
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаштан, Марина Василівна-
dc.contributor.authorТерменжи, Дар’я Євгенівна-
dc.contributor.authorСкасків, Лілія Василівна-
dc.contributor.authorЯрова, Оксана Анатоліївна-
dc.contributor.authorЛосєва, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-09-10T11:23:16Z-
dc.date.available2025-09-10T11:23:16Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.udc37.04:51-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4573-
dc.description.abstractУ статті висвітлено авторський досвід проведення педагогічного дослідження з проектування інтегрованого курсу по вибору з математики для учнів 8 класу згідно до моделі ADDIE теорії педагогічного дизайну. Детально описано усі п’ять етапів створення та упровадження курсу по вибору в межах до профільної підготовки: аналіз, проектування, розробка, упровадження та оцінювання. Виділено основні завдання, які має розв’язати педагог-практик на кожному з цих етапів. Наводиться орієнтовне календарно-тематичне планування з конкретних тем курсу по вибору «Математика: корисно, цікаво, актуально». Формулювання проблеми. У сучасних реаліях особливої ваги набуває впровадження курсів за вибором як обов’язкового елементу сучасного освітнього процесу у до профільному та профільному навчанні. Особливої актуальності питання допрофільної підготовки набувають у 8–9 класах, коли необхідність вибору освітньої траєкторії постає найбільш гостро. Матеріали і методи. У процесі дослідження використовувались теоретичні та емпіричні методи. Зокрема, здійснено аналіз літератури для виявлення стану розробленості проблеми до профільної підготовки з математики, моделювання педагогічних процесів для оцінки розробленого курсу по вибору; виявлення критеріїв оцінювання ефективності розробленого курсу; анкетування з метою виявлення недоліків при організації навчання з курсу по вибору. Результати. За три роки дослідження проблеми до профільного навчання математики у 8 класі було розроблено та упроваджено у навчальний процес курс по вибору «Математика: корисно, цікаво, актуально», який у 2023 році отримав гриф «Схвалено для використання в освітньому процесі» згідно з рішенням експертної комісії Інституту модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України Висновки. Апробація розробленого курсу проводилась на базі факультету фінансів на цифрових технологій Державного податкового університету та ліцею №153 (м. Київ). Було встановлено, що виконання описаних вимог розробки та упровадження елективних курсів для навчання учнів 8 класу загальноосвітньої школи забезпечує підвищення якості математичної підготовки учнів, а також суттєво сприяє формуванню в учнів системного бачення ролі математики в житті, підвищує мотивацію до навчання та допомагає зорієнтуватися у виборі майбутньої професії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectнавчання математикиuk_UA
dc.subjectваріативний компонент змісту математичної освітиuk_UA
dc.subjectкурс за виборомuk_UA
dc.subjectфакультатив з математикиuk_UA
dc.subjectприкладна спрямованість математикиuk_UA
dc.subjectпрофорієнтаціяuk_UA
dc.subjectSTEMuk_UA
dc.subjectміжпредметні зв’язкиuk_UA
dc.subjectмодель ADDIEuk_UA
dc.titleПЕДАГОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ З ПРОЄКТУВАННЯ ІНТЕГРОВАНОГО МАТЕМАТИЧНОГО КУРСУ ПО ВИБОРУ ДЛЯ 8 КЛАСУ: АВТОРСЬКИЙ ПІДХІДuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26577-Текст статті-35305-1-10-20250730.pdf390,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.