Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4574
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Терменжи, Д. Є. | - |
dc.contributor.author | Лосєва, Н. М. | - |
dc.contributor.author | Ярова, О. А. | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-10T11:23:49Z | - |
dc.date.available | 2025-09-10T11:23:49Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.udc | 001.89: 378: 510 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4574 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена висвітленню основних етапів власного педагогічного дослідження з проектування індивідуалізованого навчання студентів вищої математики з використанням можливостей соціальних медіа. Ми згодні з педагогам, що феномен індивідуалізації навчання набуває актуальності з появою дітей «digital-native», народжених у світі технологій, сучасні здобувачі освіти відрізняються від своїх попередників, адже вони народились і розвиваються у середовищі великого обсягу інформації, основними каналами комунікації для них є соціальні медіа. Під терміном «соціальні медіа» ми розуміємо сукупність інтернет-сервісів та платформ, які надають можливість користувачам здійснювати комунікацію, споживати, створювати й розповсюджувати контент. Головним завданням педагогів сьогодні ми вбачаємо у можливості «говорити зі студентом його мовою» за допомогою соціальних медіа. Авторами описано три етапи власного педагогічного дослідження, яке проходило у Державному податковому університеті під час навчання вищої математики здобувачів освіти першого року навчання. На першому етапі дослідження здійснювалось вивчення стану проблеми, виявлення основних вимог щодо до організації індивідуалізованого навчання, основних тенденцій, зокрема, шляхів використання соціальних медіа. Було проведено опитування і виявлено найпопулярніші серед студентів соціальні медіа. На другому етапі педагогічного дослідження авторами було створено та упроваджено у навчальний процес математичний навчальний акаунт в Instagram (@mathclub_dpu), математичну спільноту у Telegram та групові чати з вищої математики для студентів у Viber. На третьому етапі здійснювалось оцінювання створених математичних спільнот у різних месенджерах, навчального математичного акаунту у Instagram та удосконалення методики їх застосування у освітньому процесі здобувачів першого курсу Державного податкового університету під час навчання вищої математики. Студентам (64 особи) було запропоновано пройти завершальне опитування у Google Forms. Результати опитування доводять позитивний вплив застосування соціальних медіа у навчання вищої математики. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | педагогічне дослідження | uk_UA |
dc.subject | педагогічний експеримент | uk_UA |
dc.subject | індивідуалізоване навчання | uk_UA |
dc.subject | соціальні медіа | uk_UA |
dc.subject | соціальні мережі | uk_UA |
dc.subject | месенджери | uk_UA |
dc.subject | методика навчання математики | uk_UA |
dc.subject | вища математика | uk_UA |
dc.title | РОЗВИТОК СУЧАСНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ЗАСОБАМИ ПРОЕКТУВАННЯ ІНДИВІДУАЛІЗОВАНОГО НАВЧАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА (НА ПРИКЛАДІ НАВЧАННЯ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
22appmo_125_2025-164-173_d2466.pdf | 1,14 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.