Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4614
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пархоменко, О. М. | - |
dc.contributor.author | Хвостенко, І. О. | - |
dc.date.accessioned | 2025-10-04T17:58:20Z | - |
dc.date.available | 2025-10-04T17:58:20Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.udc | 378.147:793.3(477.51) | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4614 | - |
dc.description.abstract | У статті теоретично обґрунтовано проблему формування виконавської майстерності майбутніх хореографів у процесі концертно-сценічної діяльності здобувачів спеціальності 024 «Хореографія» в умовах сучасного мистецького освітнього простору Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Аргументовано, що організація концертних виступів відіграє ключову роль у професійній підготовці майбутніх фахівців, оскільки концертно-виконавська діяльність стимулює їхнє професійне самовдосконалення, сприяє ефективному застосуванню набутих знань, умінь і навичок, а також розкриттю індивідуального художньо-творчого потенціалу. Залежно від освітнього рівня – бакалаврського чи магістерського – зазначена діяльність набуває відповідного змістового й функціонального наповнення, що відповідає специфіці підготовки. Сценічна активність здобувачів реалізується, зокрема, через участь у студентському хореографічному колективі народного танцю «Забава». Підкреслено, що концертний виступ є складним видом діяльності, який потребує бездоганного виконання в особливих умовах, що, у свою чергу, зумовлює необхідність високого рівня професійних якостей виконавця. У публікації проаналізовано ключові поняття «майстерність», «виконавська майстерність», «діяльність» і «концертно-сценічна діяльність» як у загальному мистецькому дискурсі, так і в контексті хореографічної освіти. Доведено, що участь у концертних виступах сприяє розвитку професійних компетентностей майбутніх хореографів, зокрема здатності до комунікації з аудиторією, осмислення структури та змісту твору, емоційної виразності виконання і якості сценічної інтерпретації. Сценічний простір виступає платформою для вдосконалення індивідуального стилю, акторської майстерності та художнього мислення | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | майстерність | uk_UA |
dc.subject | виконавська майстерність | uk_UA |
dc.subject | концертно-сценічна діяльність | uk_UA |
dc.subject | майбутні хореографи | uk_UA |
dc.subject | хореографічне мистецтво | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ВИКОНАВСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ ХОРЕОГРАФІВ У ПРОЦЕСІ КОНЦЕРТНО-СЦЕНІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
макет_НЗ_№3_2025-162-168.pdf | 214,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.