Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4614
Назва: ФОРМУВАННЯ ВИКОНАВСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ ХОРЕОГРАФІВ У ПРОЦЕСІ КОНЦЕРТНО-СЦЕНІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Автори: Пархоменко, О. М.
Хвостенко, І. О.
Ключові слова: майстерність
виконавська майстерність
концертно-сценічна діяльність
майбутні хореографи
хореографічне мистецтво
Дата публікації: 2025
Видавець: Видавництво НДУ ім. М. Гоголя
Короткий огляд (реферат): У статті теоретично обґрунтовано проблему формування виконавської майстерності майбутніх хореографів у процесі концертно-сценічної діяльності здобувачів спеціальності 024 «Хореографія» в умовах сучасного мистецького освітнього простору Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Аргументовано, що організація концертних виступів відіграє ключову роль у професійній підготовці майбутніх фахівців, оскільки концертно-виконавська діяльність стимулює їхнє професійне самовдосконалення, сприяє ефективному застосуванню набутих знань, умінь і навичок, а також розкриттю індивідуального художньо-творчого потенціалу. Залежно від освітнього рівня – бакалаврського чи магістерського – зазначена діяльність набуває відповідного змістового й функціонального наповнення, що відповідає специфіці підготовки. Сценічна активність здобувачів реалізується, зокрема, через участь у студентському хореографічному колективі народного танцю «Забава». Підкреслено, що концертний виступ є складним видом діяльності, який потребує бездоганного виконання в особливих умовах, що, у свою чергу, зумовлює необхідність високого рівня професійних якостей виконавця. У публікації проаналізовано ключові поняття «майстерність», «виконавська майстерність», «діяльність» і «концертно-сценічна діяльність» як у загальному мистецькому дискурсі, так і в контексті хореографічної освіти. Доведено, що участь у концертних виступах сприяє розвитку професійних компетентностей майбутніх хореографів, зокрема здатності до комунікації з аудиторією, осмислення структури та змісту твору, емоційної виразності виконання і якості сценічної інтерпретації. Сценічний простір виступає платформою для вдосконалення індивідуального стилю, акторської майстерності та художнього мислення
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4614
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№3_2025-162-168.pdf214,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.