Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4626
Title: | ВИКОРИСТАННЯ У РОБОТІ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ КАЗКОТЕРАПІЇ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ З ЕЛЕМЕНТАМИ ТЕАТРАЛІЗАЦІЇ ТА АПЛІКАЦІЇ |
Authors: | Бобро, А. А. Гордієнко, Т. В. Долматова, М. П. |
Keywords: | казкотерапія англійська мова театралізація аплікація емоційний розвиток розвиток мовлення казкові сюжети арт-педагогіка міжпредметна інтеграція |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя |
Abstract: | У статті розкрито потенціал використання казкотерапії англійською мовою у поєднанні з елементами театралізації та аплікації у процесі навчання молодших школярів. Авторами обґрунтовано доцільність інтеграції казкових сюжетів, театральної діяльності та художньої творчості у структуру сучасного уроку англійської мови в контексті реалізації діяльнісного та особистісно орієнтованого підходів, передбачених Концепцією Нової української школи. Розглянуто психолого-педагогічні засади казкотерапії як форми емоційного та мовного розвитку дитини. Театралізація проаналізована як інструмент розвитку комунікативних навичок та емоційного інтелекту, а аплікація – як засіб візуалізації лексики, стимуляції мовлення та формування міжпредметних зв’язків. У статті представлено опис експериментальної методики, яка включає послідовність проведення інтегрованого заняття з використанням казки, театральної гри та творчих завдань. Запропоновано модель інтегрованої методики казкотерапії англійською мовою з елементами театралізації та Аплікації «Fairy-Art-Design-English», яка спрямована на розвиток комунікативної та емоційної компетентностей молодших школярів згідно з засадами Нової української школи (НУШ). Підтверджено ефективність запропонованої методики у підвищенні мовленнєвої активності учнів, формуванні позитивної мотивації до вивчення англійської мови та зниженні емоційного бар’єра у спілкуванні. Виявлено, що поєднання елементів казкотерапії з театралізацією та аплікацією сприяє активізації пізнавальної діяльності учнів, розвитку їхньої креативності та емоційної чутливості. Стаття адресована вчителям англійської мови, педагогам початкової школи, методистам та науковцям, зацікавленим у впровадженні інноваційних підходів у початковій освіті. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4626 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
макет_НЗ_№3_2025-53-60.pdf | 241,9 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.