Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4626
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБобро, А. А.-
dc.contributor.authorГордієнко, Т. В.-
dc.contributor.authorДолматова, М. П.-
dc.date.accessioned2025-10-04T18:23:30Z-
dc.date.available2025-10-04T18:23:30Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.udc373.3:[331.102.31:7]-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4626-
dc.description.abstractУ статті розкрито потенціал використання казкотерапії англійською мовою у поєднанні з елементами театралізації та аплікації у процесі навчання молодших школярів. Авторами обґрунтовано доцільність інтеграції казкових сюжетів, театральної діяльності та художньої творчості у структуру сучасного уроку англійської мови в контексті реалізації діяльнісного та особистісно орієнтованого підходів, передбачених Концепцією Нової української школи. Розглянуто психолого-педагогічні засади казкотерапії як форми емоційного та мовного розвитку дитини. Театралізація проаналізована як інструмент розвитку комунікативних навичок та емоційного інтелекту, а аплікація – як засіб візуалізації лексики, стимуляції мовлення та формування міжпредметних зв’язків. У статті представлено опис експериментальної методики, яка включає послідовність проведення інтегрованого заняття з використанням казки, театральної гри та творчих завдань. Запропоновано модель інтегрованої методики казкотерапії англійською мовою з елементами театралізації та Аплікації «Fairy-Art-Design-English», яка спрямована на розвиток комунікативної та емоційної компетентностей молодших школярів згідно з засадами Нової української школи (НУШ). Підтверджено ефективність запропонованої методики у підвищенні мовленнєвої активності учнів, формуванні позитивної мотивації до вивчення англійської мови та зниженні емоційного бар’єра у спілкуванні. Виявлено, що поєднання елементів казкотерапії з театралізацією та аплікацією сприяє активізації пізнавальної діяльності учнів, розвитку їхньої креативності та емоційної чутливості. Стаття адресована вчителям англійської мови, педагогам початкової школи, методистам та науковцям, зацікавленим у впровадженні інноваційних підходів у початковій освіті.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectказкотерапіяuk_UA
dc.subjectанглійська моваuk_UA
dc.subjectтеатралізаціяuk_UA
dc.subjectаплікаціяuk_UA
dc.subjectемоційний розвитокuk_UA
dc.subjectрозвиток мовленняuk_UA
dc.subjectказкові сюжетиuk_UA
dc.subjectарт-педагогікаuk_UA
dc.subjectміжпредметна інтеграціяuk_UA
dc.titleВИКОРИСТАННЯ У РОБОТІ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ КАЗКОТЕРАПІЇ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ З ЕЛЕМЕНТАМИ ТЕАТРАЛІЗАЦІЇ ТА АПЛІКАЦІЇuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№3_2025-53-60.pdf241,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.