Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4638
Title: Менеджмент у сфері початкової освіти: сучасні підходи до організації та управління освітнім процесом
Authors: Самойленко, О. В.
Issue Date: 2025
Publisher: Видавництво НДУ ім. М. Гоголя
Citation: Менеджмент у сфері початкової освіти: сучасні підходи до організації та управління освітнім процесом: навч.-метод. посіб. для здобувачів другого магістерського рівня вищої освіти спеціальності А3 «Початкова освіта» факультету педагогіки, психології, соціальної роботи та мистецтв / уклад. О. В. Самойленко. – Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя. 2025. – 184 с.
Abstract: Навчально-методичний посібник «Менеджмент у сфері початкової освіти: сучасні підходи до організації та управління освітнім процесом» за змістом відповідає програмі освітнього компоненту «Управління освітнім процесом у сфері початкової освіти» освітньо-професійної програми підготовки здобувачів другого магістерського рівня вищої освіти спеціальності А3 «Початкова освіта». У посібнику розкрито основні питання управління закладом загальної середньої освіти (принципи, методи, функції, структура органів управління освітою, планування та облік роботи, зміст, види і методи внутрішньошкільного контролю, організації методичної роботи і т. д.). Особливу увагу приділено висвітленню специфіки організації та управління освітнім процесом у сфері початкової освіти. Видання буде корисним здобувачам закладів вищої освіти, викладачам, слухачам курсів підвищення кваліфікації, керівникам освітніх установ, широкому колу педагогічних працівників і всім, хто цікавиться проблемами управління в закладі загальної середньої освіти.
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4638
Appears in Collections:ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Самойленко О.В. Посібник з управління.pdf6,14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.