Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/491
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаранова, Н. М.-
dc.date.accessioned2018-05-11T06:54:10Z-
dc.date.available2018-05-11T06:54:10Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc"316:274"-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/491-
dc.descriptionIn her article the author brings up a problem of the importance of religion, in particular of Protestantism, in the formation process of human values in modern society. She emphasizes that regardless of the epoch religion has always been and remains an important factor that determines the worldview and mentality, identity and culture of any given nation. The author focuses our attention on the fact that the influence of Protestantism on the modern world is a universally accepted fact. Respect for the person, faith in discussion, confirmation of the sanctity of the person became the driving forces of economical and social changes. Protestantism goes beyond its religious boundaries. Summing up all the above, the author emphasizes that in the Protestant type of belief, and therefore in the entire Protestant civilization, one can distinguish such basic features: rationalism, individualism, anticlencalism. God is not in the cosmos, but in the soul of a believer. This postulate explains the individualism and authorization of the Western society. The assertion that God is in the soul of every believer ultimately leads to the denial of the church and the church ordinances, as well as to the call only to the inner faith. Thus, 1) God was separated from the material universe, and 2) faith was separated from deeds. The first thesis gave birth to modern science, scientists began to study matter; their works, as the result, gave rise to a conflict between the Christian worldview and secular science. The second thesis gave birth to "Protestant" capitalism. About which Weber claimed that even if your deeds are not very good in terms of morality, but if you believe in God in your soul, then you will still be saved. Thus, Western society entered the period of apostasy, that is, alienation from God, which led to the transformation of Protestantism from the Christian religion into a civil and anti-Christian religion with the supremacy of liberal values. It is for this reason that other religions and societies that are behind them, rightly perceive the "Westernization", created by Protestant ideology, as a fundamental and deadly threat to themselvesuk_UA
dc.description.abstractУ своїй статті автор піднімає проблему важливості релігії, зокрема протестантизму, в процесі формування ціннісних орієнтирів людини в сучаному світі. Він підкреслює, що незалежно від епохи релігія завж- ди була і залишається важливим фактором, який визначає світогляд і менталітет, ідентичність і культуру того чи іншого народу. Автор зазначає, що вплив протестантизму на сучасний світ - за- гальновизнаний факт. Повага до особистості, віра в дискутування, підтвердження святості особистості стали рушійними силами економічних та соціальних змін. Протестантизм виходить за свої релігійні рамки. Підсумовуючи все вищесказане, автор підкреслює, що можна виді- лити в протестантському типі вірування, а значить і в усій проте- стантській цивілізації такі основні риси: раціоналізм, індивідуалізм, антиклерикалізм. Бог знаходиться не в космосі, а в душі віруючого. Цей постулат пояснює індивідуалізм та авторизацію західного суспільства. Ствердження того, що Бог знаходиться в душі кожно- го віруючого, в кінцевому результаті приводить до заперечення церкви і церковних таїнств та до призивулише до внутрішньої віри. Таким чином, 1) Бог був відокремлений від матеріального всесвіту, а 2) віра була відокремлена від справ. Перший тезис породив сучасну науку, учені стали вивчати матерію; їх праці в кінцевому резуль- таті породили конфлікт між християнським світосприйняттям та світською наукою. Другий тезис породив "протестантський" капі- талізм. З приводу чого Вебер стверджував, що справи можуть бути не дуже гарними з точки зору моралі, але якщо ти в душі віриш в Бога, то ти все рівно врятуєшся. Таким чином, західне суспільст- во увійшло в період апостасії, тобто відхилення від Бога, що обумо- вило трансформацію протестантизму з християнської релігії в громадянську та антихристиянську релігію з верховенством лібе- ральних цінностей. Саме тому інші релігії та суспільства, які за ни- ми стоять, справедливо сприймають "вестернізацію", яку породи- ла протестантська ідеологія, як фундаментальну та смертельну загрозу для себе.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім.М. В. Гоголяuk_UA
dc.subjectпротестантизмuk_UA
dc.subjectморальні орієнтириuk_UA
dc.subjectсистема цінностейuk_UA
dc.subjectProtestantismuk_UA
dc.titleПротестантизм у системі цінностей сучасного суспільстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Література та культура Полісся. Випуск 88 (2017 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf158,29 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.