Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/627
Title: | Фольклор Чернігівщини як засіб удосконалення професійної підготовки майбутнього вихователя |
Other Titles: | Folklore of Chernihiv region as a means of improving the professional training of the future teacher Фольклор Черниговщины как средство совершенствования профессиональной подготовки будущего воспитателя |
Authors: | Матвієнко, С. І. Matvienko, Svitlana |
Keywords: | історія музичної освіти, Чернігівщина history of music education, Chernihiv region история музыкального образования, Черниговщина |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Педагогічна теорія і практика: Зб. наук. праць |
Citation: | Матвієнко С. І. Фольклор Чернігівщини як засіб удосконалення професійної підготовки майбутнього вихователя / С. І. Матвієнко // Педагогічна теорія і практика: зб. наук. праць. – Київ : КиМУ, 2011. – Вип. 2. – С. 171–181. |
Abstract: | Розкрито особливості впровадження регіонального фольклору в структуру професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти. Автором зроблений аналіз видів фольклору Чернігівського регіону і охарактеризовано особливості його використання в роботі з дітьми дошкільного віку як частини практичної підготовки майбутніх вихователів |
Description: | Раскрыты особенности внедрения регионального фольклора в структуру профессиональной подготовки будущих специалистов дошкольного образования. Автором сделан анализ видов фольклора Черниговского региона и раскрыты особенности его использования в работе с детьми дошкольного возраста как части практической подготовки будущих воспитателей |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/627 |
Appears in Collections: | ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Фольклор Чернігівщини як засіб удосконалення професійної підготовки майбутнього вихователя.pdf | 325,4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.