Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/630
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондаренко, Юрій Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-09T15:12:11Z | - |
dc.date.available | 2018-06-09T15:12:11Z | - |
dc.date.issued | 2012-03 | - |
dc.identifier.citation | The article proposes a system of methods for working with a literary text on the basis of conceptual and genre analysis. The author covers the main stages of pupils` preparation for the activity, outlines the necessary competencies, demonstrates the process of forming a lesson system based on a specific literary work, the basic algorithm of performing the activity as well as illustrates his reflections with methodological material dedicated to the analysis of M. Kulish`s satirical comedy “Myna Mazaylo”. | uk_UA |
dc.identifier.udc | 373.5.016:821.161.2 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/630 | - |
dc.description | В статье предложена методика работы с литературным произведением на основе концептуально-жанрового анализа. Автор раскрывает основные этапы подготовки учеников к такой деятельности, называет необходимые компетентности, демонстрирует процесс создания системы уроков по изучению конкретного произведения, общий алгоритм проведения, иллюстрирует свои размышления при помощи методического материала, посвященного анализу сатирической комедии М. Кулиша «Мина Мазайло». | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті запропонована методика опрацювання літературного твору на основі концептуально-жанрового аналізу. Автор розкриває основні етапи підготовки учнів до такої діяльності, окреслює необхідні компетентності, демонструє процес утворення системи уроків з вивчення конкретного твору, загальний алгоритм проведення, ілюструє свої роздуми методичним матеріалом, присвяченим аналізу сатиричної комедії М. Куліша «Мина Мазайло». | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Українська література в загальноосвітній школі | uk_UA |
dc.subject | концептуально-жанровий шлях аналізу | uk_UA |
dc.subject | компетентності | uk_UA |
dc.subject | системи уроків | uk_UA |
dc.subject | етапи впровадження | uk_UA |
dc.subject | методичний алгоритм | uk_UA |
dc.subject | сюжетно-концептуальний аналіз | uk_UA |
dc.subject | концептуально-образний аналіз | uk_UA |
dc.subject | концептуально-мовний аналіз | uk_UA |
dc.title | Концептуально-жанровий аналіз літературного твору в школі | uk_UA |
dc.title.alternative | Conceptual and genre analysis of a literary work in school | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Концептуально-жанровий аналіз літературного твору в школі.doc | 88 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.