Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/645
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондаренко, Юрій Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-27T18:07:11Z | - |
dc.date.available | 2018-06-27T18:07:11Z | - |
dc.date.issued | 2011-06 | - |
dc.identifier.udc | 373.5.016:821.161.2 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/645 | - |
dc.description | Quality work with a literary text is impossible without pupils` understanding of the conflict as the driving force of the plot. The article outlines the main stages of learning the notion of conflict and its application in the process of literary work analysis as well as demonstrates the methodical mechanisms of revealing antagonism on the level of specific episodes as well as of the whole text. It also makes use of certain philosophical approaches in order to solve the outlined problem. | uk_UA |
dc.description.abstract | Якісне опрацювання літературного твору неможливе без осмислення учнями конфлікту як рушія розвитку сюжету. У статті накреслені основні етапи шкільного вивчення поняття «конфлікт» та його застосування в процесі аналізу художнього тексту, розкриті методичні механізми виявлення суперечностей як на рівні окремих сюжетних епізодів, так і твору в цілому, залучені окремі філософські підходи для вирішення поставленої проблеми. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Українська література в загальноосвітній школі | uk_UA |
dc.subject | конфлікт | uk_UA |
dc.subject | епізод | uk_UA |
dc.subject | методичний алгоритм вивчення | uk_UA |
dc.subject | виклик - відгук | uk_UA |
dc.subject | необхідність - свобода | uk_UA |
dc.subject | аналіз | uk_UA |
dc.subject | етапи навчання | uk_UA |
dc.title | Художній конфлікт як предмет вивчення в процесі шкільного аналізу літературного твору | uk_UA |
dc.title.alternative | Literary conflict as subject of study in the process of literary work analysis in secondary school. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Художній конфлікт як предмет вивчення в процесі шкільного аналізу літературного твору.pdf | 392,22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.