Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/651
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Юрій Іванович-
dc.date.accessioned2018-07-06T14:17:15Z-
dc.date.available2018-07-06T14:17:15Z-
dc.date.issued2011-04-
dc.identifier.udc82.0(075.8)-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/651-
dc.descriptionThe given scholarly material establishes conceptual unity between a system of didactic objectives and practical activity aimed at forming pupils` knowledge and skills necessary to explore the plot and content level of literary texts. The author points out the activities which have to be performed at junior high school stage in order to form pupils` respective study skills.uk_UA
dc.description.abstractУ поданому науковому матеріалі встановлено концептуальну єдність між системою дидактичних завдань та практичною діяльністю, спрямованою на формування в учнів знань та умінь, необхідних для дослідження сюжетно-змістового рівня художніх текстів. Автор окреслює ті види роботи, які треба здійснити протягом основної школи з метою вироблення у школярів відповідних здібностей.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНова педагогічна думкаuk_UA
dc.subjectскладання планівuk_UA
dc.subject"склеювання" літературного творуuk_UA
dc.subjectаналіз сюжетно-змістових частинuk_UA
dc.subjectусне малюванняuk_UA
dc.subjectпереказуванняuk_UA
dc.subjectскладання заголовківuk_UA
dc.titleНАВЧАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ТА ВИДИ РОБОТИ ДЛЯ ДОСЛІДЖЕННЯ СЮЖЕТУ ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІuk_UA
dc.title.alternativeНАВЧАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ТА ВИДИ РОБОТИ ДЛЯ ДОСЛІДЖЕННЯ СЮЖЕТУ ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.