Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/858
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шовкопляс, Г.Є. | - |
dc.date.accessioned | 2019-03-15T09:18:43Z | - |
dc.date.available | 2019-03-15T09:18:43Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.udc | 82.2:141.78]:305-055.2 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/858 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуті особливості, які притаманні для того роду постмо- дерної драми, що складає дискурс так званого "жіночого письма". П’єса американської письменниці українського походження Ірени Коваль-Сале- цької "Лев і Левиця" (2001) належить до блискучих зразків постмодерної драматургії, текст яких дає змогу проаналізувати особливості "жіночого письма", зокрема реалізацію двох базових метафор у складі фемінної моделі творчості, а саме: метафору "жіночого голосу" та метафору увігнутого дзеркала. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | постмодерна драматургія | uk_UA |
dc.subject | дискурс творів жіночого авторства | uk_UA |
dc.subject | фемінна модель творчості | uk_UA |
dc.subject | п’єса "Лев і Левиця" | uk_UA |
dc.title | "Жіноче письмо" у постмодерній драматургії (на матеріалі п’єси Ірени Коваль "Лев і Левиця") | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Література та культура Полісся. Випуск 93 (2018 р.) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6.pdf | 331,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.