Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/869
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сунь, Сінь | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-03T10:52:09Z | - |
dc.date.available | 2019-04-03T10:52:09Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.udc | 378.091.322-051:78 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/869 | - |
dc.description.abstract | У статті знайшли відображення проблеми забезпечення успішної музично- виконавської діяльності майбутнього педагога, що пов’язані з регуляцією таких чинників як емоційна стійкість, музична експресія, вольова активність, виконавська надійність. Актуальність проблеми відображає суперечність між зростаючими вимогами суспільства до якісної фахової підготовки майбутніх учителів музики та недостатнім рівнем їх виконавської майстерності. Музично-виконавська діяльність педагога пов’язана з напругою його нервової системи, великими емоційними та інтелектуальними зусиллями, персональною відповідальністю за хід та результати мистецько-освітнього процесу, швидкою орієнтацією у нестандартних педагогічних ситуаціях. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | фахова підготовка | uk_UA |
dc.subject | музично-педагогічна діяльність | uk_UA |
dc.subject | виконавська діяльність | uk_UA |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ УМІНЬ САМОРЕГУЛЯЦІЇ МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКИХ ДІЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
27.pdf | 214,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.