Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/869
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСунь, Сінь-
dc.date.accessioned2019-04-03T10:52:09Z-
dc.date.available2019-04-03T10:52:09Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc378.091.322-051:78-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/869-
dc.description.abstractУ статті знайшли відображення проблеми забезпечення успішної музично- виконавської діяльності майбутнього педагога, що пов’язані з регуляцією таких чинників як емоційна стійкість, музична експресія, вольова активність, виконавська надійність. Актуальність проблеми відображає суперечність між зростаючими вимогами суспільства до якісної фахової підготовки майбутніх учителів музики та недостатнім рівнем їх виконавської майстерності. Музично-виконавська діяльність педагога пов’язана з напругою його нервової системи, великими емоційними та інтелектуальними зусиллями, персональною відповідальністю за хід та результати мистецько-освітнього процесу, швидкою орієнтацією у нестандартних педагогічних ситуаціях.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectфахова підготовкаuk_UA
dc.subjectмузично-педагогічна діяльністьuk_UA
dc.subjectвиконавська діяльністьuk_UA
dc.titleПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ УМІНЬ САМОРЕГУЛЯЦІЇ МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКИХ ДІЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
27.pdf214,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.