Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/870
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Степанов, В.А. | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-03T10:54:17Z | - |
dc.date.available | 2019-04-03T10:54:17Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.udc | 378.016:78.071.2 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/870 | - |
dc.description.abstract | У статті окреслено основні напрямки роботи на формувальному етапі навчан- ня майбутніх учителів музики мультимедійного аранжування з урахуванням міждисциплінарного та герменевтичного підходів. Подано аналіз наукових досліджень щодо методичної і теоретичної підготовки майбутнього вчителя музики та використання мультимедійних технологій у процесі їх фахової підготовки. Акцентовано роль музично-теоретичних дисциплін, розкрито сутнісний зміст понять "слух музиканта" та "полістилістика". | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | фахова підготовка | uk_UA |
dc.subject | слух музиканта | uk_UA |
dc.subject | компетенції | uk_UA |
dc.subject | слухацький досвід | uk_UA |
dc.title | ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЕТАП НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ МУЛЬТИМЕДІЙНОГО АРАНЖУВАННЯ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
26.pdf | 165,51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.