Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/874
Назва: ОВОЛОДІННЯ СТУДЕНТІВ НАВИЧКАМИ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ МУЗИЧНИХ ТВОРІВ У ПРОЦЕСІ ЇХ ПІДГОТОВКИ ДО МУЗИЧНО-ПРОСВІТНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Автори: Лі, Аньань
Ключові слова: музичне просвітництво
сприймання музики
інтерпретації музичних феноменів
Дата публікації: 2018
Видавець: Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сутність інтерпретації як виду пізнавально-поясню- вальної діяльності. Узагальнено дані наукової літератури з питань філософії, естетики, музично-теоретичного аналізу та досліджень у галузі музичної історії як основи становлення теорії інтерпретації. Обґрунтовано значущість навичок інтерпретації для здійснення музично-просвітницької діяльності. Визначено головні види діяльності, в яких певним чином проявляється здатність музиканта до інтерпретації. Серед яких − виконавська, вербальна, педагогічна, художньо-педагогічна, редакторська, композиторська, музикознав- ча, слухацька різновиди інтерпретації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/874
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf200,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.