Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/874
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛі, Аньань-
dc.date.accessioned2019-04-03T11:03:36Z-
dc.date.available2019-04-03T11:03:36Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc370.036-373.67-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/874-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність інтерпретації як виду пізнавально-поясню- вальної діяльності. Узагальнено дані наукової літератури з питань філософії, естетики, музично-теоретичного аналізу та досліджень у галузі музичної історії як основи становлення теорії інтерпретації. Обґрунтовано значущість навичок інтерпретації для здійснення музично-просвітницької діяльності. Визначено головні види діяльності, в яких певним чином проявляється здатність музиканта до інтерпретації. Серед яких − виконавська, вербальна, педагогічна, художньо-педагогічна, редакторська, композиторська, музикознав- ча, слухацька різновиди інтерпретації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectмузичне просвітництвоuk_UA
dc.subjectсприймання музикиuk_UA
dc.subjectінтерпретації музичних феноменівuk_UA
dc.titleОВОЛОДІННЯ СТУДЕНТІВ НАВИЧКАМИ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ МУЗИЧНИХ ТВОРІВ У ПРОЦЕСІ ЇХ ПІДГОТОВКИ ДО МУЗИЧНО-ПРОСВІТНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf200,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.