Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/874
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лі, Аньань | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-03T11:03:36Z | - |
dc.date.available | 2019-04-03T11:03:36Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.udc | 370.036-373.67 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/874 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто сутність інтерпретації як виду пізнавально-поясню- вальної діяльності. Узагальнено дані наукової літератури з питань філософії, естетики, музично-теоретичного аналізу та досліджень у галузі музичної історії як основи становлення теорії інтерпретації. Обґрунтовано значущість навичок інтерпретації для здійснення музично-просвітницької діяльності. Визначено головні види діяльності, в яких певним чином проявляється здатність музиканта до інтерпретації. Серед яких − виконавська, вербальна, педагогічна, художньо-педагогічна, редакторська, композиторська, музикознав- ча, слухацька різновиди інтерпретації. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | музичне просвітництво | uk_UA |
dc.subject | сприймання музики | uk_UA |
dc.subject | інтерпретації музичних феноменів | uk_UA |
dc.title | ОВОЛОДІННЯ СТУДЕНТІВ НАВИЧКАМИ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ МУЗИЧНИХ ТВОРІВ У ПРОЦЕСІ ЇХ ПІДГОТОВКИ ДО МУЗИЧНО-ПРОСВІТНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
22.pdf | 200,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.