Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/880| Назва: | ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ МУЗИКАНТА-ПЕДАГОГА: СУЧАСНІ ВИМОГИ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ |
| Автори: | Щербініна, О.М. |
| Ключові слова: | професійна діяльність музичне навчання виконавство сучасні технології |
| Дата публікації: | 2018 |
| Видавець: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
| Короткий огляд (реферат): | У статті подається загальний аналіз професійної діяльності музиканта- педагога. Соціокультурні зміни в сучасному суспільстві розглядаються як чинник оновлення традиційної музично-педагогічної системи. Аналіз станов- лення професійної діяльності музиканта-педагога подано в історичній ретро- спективі: висвітлено передумови виникнення професії музиканта-педагога, наведено характеристики основних форм музичного навчання, визначено етапи розвитку професійної музичної освіти, виділено пріоритетні принципи музич- ного навчання у відповідні історичні періоди. Наголошується на значущості узагальнення досвіду видатних музикантів, переосмислення традиційних підхо- дів до музичного навчання. Висвітлено важливість суспільних аспектів музичної педагогіки, впливу соціального статусу музиканта-педагога на його діяльність. Визначеність соціальної та професійної позиції фахівця розглядається як відповідь на запити сучасного суспільства. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/880 |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 16.pdf | 187,73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.