Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/883
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Спіліоті, О. В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-03T11:34:51Z | - |
dc.date.available | 2019-04-03T11:34:51Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.udc | 378.016:781.62 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/883 | - |
dc.description.abstract | У статті визначені критерії сформованості музично-інтонаційного мислення майбутніх учителів музики. Аналіз музикознавчої, педагогічної та психологічної літератури дав змогу детально розглянути критерії, обґрунтувати показники, виокремити їх характерні ознаки. Дане теоретичне дослідження зорієнтує викладачів вищих навчальних закладів об’єктивно продіагностувати та визначити стан сформованості музично- інтонаційного мислення студенів, а саме: готовність їх до самостійної музично- педагогічної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | музично-інтонаційне мислення | uk_UA |
dc.subject | мотиваційний критерій | uk_UA |
dc.subject | емоційно-аналітичний критерій | uk_UA |
dc.title | КРИТЕРІЇ СФОРМОВАНОСТІ МУЗИЧНО-ІНТОНАЦІЙНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
13.pdf | 220,01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.