Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/884
Title: | МЕТОДИЧНА МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ МУЗИЧНО-СЛУХОВОЇ УВАГИ СТУДЕНТІВ МИСТЕЦЬКИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ |
Authors: | Сливко, Світлана Анатоліївна |
Keywords: | музично-слухова увага методична модель інструментально-виконавська підготовка |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
Abstract: | У статті конкретизовано поняття "музично-слухова увага" виконавця, підкреслюється значущість слухової зосередженості для ефективності музично-виконавської діяльності. Підкреслюється актуальність проблеми цілеспрямованого й педагогічно керованого розвитку музично-слухової уваги студентів мистецьких спеціальностей. Запропоновано методичну модель розвитку музично-слухової уваги у процесі інструментально-виконавської підготовки студентів коледжу культури і мистецтв. Представлено основні компоненти методичної моделі, які охоплюють цільовий, опорно-стратегічний, педагогічно-діагностичний, навчально-процесуальний і результативний блоки. У межах методичної моделі розглянуто сутність і структуру музично-слухової уваги та науково-дидактичні засади її цілеспря- мованого розвитку в процесі музичної підготовки студентів. Висвітлено ключові критерії розвитку музичної уваги студентів, що включають музично- виконавські й діяльнісно-операційні показники. Розглянуто особливості моніто- рингу та рівні розвитку музично-слухової уваги студентів мистецьких спеціальностей. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/884 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 1 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.