Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/885
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ревенчук, В.В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-03T11:40:11Z | - |
dc.date.available | 2019-04-03T11:40:11Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.udc | 374.036:78.071.2 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/885 | - |
dc.description.abstract | У статті аналізується проблема організації музично-освітнього процесу у мистецьких школах хореографічного спрямування. Обґрунтовується важли- вість музично-виконавської підготовки для виховання учня-хореографа. Визначається мета, завдання та змістовне наповнення навчального курсу "Музичний інструмент" у позашкільних навчальних закладах хореографічного спрямування. Пропонуються психолого-педагогічні умови забезпечення ефективності музично-виконавської підготовки учнів-хореографів | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | музично-освітній процес | uk_UA |
dc.subject | музично-виконавська підготовка | uk_UA |
dc.subject | позашкільна мистецька освіта | uk_UA |
dc.title | ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МУЗИЧНО-ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В МИСТЕЦЬКИХ ШКОЛАХ ХОРЕОГРАФІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
11.pdf | 196,34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.