Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/885
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРевенчук, В.В.-
dc.date.accessioned2019-04-03T11:40:11Z-
dc.date.available2019-04-03T11:40:11Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc374.036:78.071.2-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/885-
dc.description.abstractУ статті аналізується проблема організації музично-освітнього процесу у мистецьких школах хореографічного спрямування. Обґрунтовується важли- вість музично-виконавської підготовки для виховання учня-хореографа. Визначається мета, завдання та змістовне наповнення навчального курсу "Музичний інструмент" у позашкільних навчальних закладах хореографічного спрямування. Пропонуються психолого-педагогічні умови забезпечення ефективності музично-виконавської підготовки учнів-хореографівuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectмузично-освітній процесuk_UA
dc.subjectмузично-виконавська підготовкаuk_UA
dc.subjectпозашкільна мистецька освітаuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МУЗИЧНО-ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В МИСТЕЦЬКИХ ШКОЛАХ ХОРЕОГРАФІЧНОГО СПРЯМУВАННЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf196,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.