Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/887
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прищепа, О.П. | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-03T11:43:53Z | - |
dc.date.available | 2019-04-03T11:43:53Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.udc | 373.3.091.12.011.3-051:78 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/887 | - |
dc.description.abstract | У статті аналізуються останні дослідження, наукові праці вітчизняних авторів, які присвячені розв’язанню проблем підготовки майбутніх учителів початкової школи до музично-освітньої діяльності. Підкреслюється, що музично-освітня діяльність розглядається в різних аспектах: як забезпечення основ загальної музичної освіти і музичної культури молодших школярів; як організація музично- ігрової і спільної навчальної діяльності учнів; як позакласна музично-виховна робота з молодшими школярами й керівництво учнівськими музичними колективами; як формування естетичного досвіду молодших школярів тощо. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | підготовка | uk_UA |
dc.subject | майбутній учитель початкової школи | uk_UA |
dc.subject | музично- освітня діяльність | uk_UA |
dc.title | ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО МУЗИЧНО-ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
9.pdf | 154,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.